29 Aralık 2012 Cumartesi

2013 senden ne mi istiyorum??

2012 yılının en çarpıcı olayı gurur'a hamile kalmamdı.
beklenmeyen bir bebek,planlarlarımız arasına giriverdi.
ne de güzel oldu,dört gözle bekliyoruz.
dörtte üçüz tam olacağız!!
allahın izniyle..

demir'im hayatımın anlamı büyüdü..
akıllı bıdık kendinden büyük laflar,
yeme de yanında yat,

sağlığımız yerinde demir,mert,ben,annem,babam,ablam,yiğenlerim ve diğer sevdiklerim!

daha ne isteriz ki çok şükür...

 gelelim 2013'e

sağlık istiyorum tüm aileme sevdiklerime gerisi nasıl olsa hallolur.
gurur'u sağlıkla kucağıma almak,
ailemizin yeni üyesi karşısında demir'imin etkilenmemesini görmek,
iş hayatına devam edip etmeme kararını çabucak vermek,ve şartların benim istediğim şekilde olmasını görmek,
temennilerim...
herkese sağlıklı huzurlu mutlu yıllar diliyorum...
biz hazırlıklara başladık bile...





24 Aralık 2012 Pazartesi

demir ve gurur tanışması..

cuma günü gurur bey ile doktor randevumuz vardı.
demir'de yanımızdaydı.
yolda gidene kadar türlü türlü sorular sordu.
sıra bize geldiğinde ve dr ultrasona geçelim dediğinde
kardeşimi mi göstereceksin bize dedi?
babasının kucağında ultrasonu algılamaya çalışırken babasına ''bak baba ağzı var dedi''
sonra doktora;
kardeşimi çıkartırmısınız lütfen dedi?
dr;ama daha erken biraz daha vakit var deyince,
ama ben çok sıkıldım oyun oynamam lazım dedi.
kuzum benim kardeşiyle oyun oynayacağını düşünerek heyecanlanıyor demekki.
gurur yaklaşık 26 cm,900 gr ağırlığında bir hafta yine öndeyiz.
şeker hast.henüz bebeği ve sıvıyı etkilememiş durumda.
fetal eko'nun ikinci muayenesi de bitti bir daha gitmeyeceğiz inşallah.
6,5 kg.almışım şu ana kadar çok çok çok fazla.
demirde 6-6,5 arası hamileliği bitirmiştim.
yiyeceklerime pek dikkat edemiyorum ama ,şeker tahlil sonuçlarımda gayet iyi.
insana ikinci çocukta bir rahatlama geliyor herhalde.
doğum şekli kesinlikle sezeryan zaten. 38.haftada alınacağını söyledi.
tek korkum erken doğum,inşallah öyle birşey olmaz.
bel ağrılarım başladı tüm şiddetiyle,sağ bacağımıda kasıyor bu ağrılar..
Şuan kadın doğum doktoru olarak iki ayrı doktora gidiyorum.
birisi karataş hast.anlaşmalı,diğeri çınarlı hast. ile,
karar verebilmek için daha vaktim çok,

sağlıcakla kalın,





20 Aralık 2012 Perşembe

annem ne severse onu severim,sevmediğini bende sevemem..

Mert'e kızıyorum herhangi birşeyden ..............
Hadi oğlum gidelim teyzenlere havamız değişsin ;
Anne bu mert bizi çok sinirlendiriyor demi;
Sen buna bi kere mola ver anne,
Ama çok güçlü oturmaz anne..:))
dün akşam ablamdayız. ailecek muhteşem yüzyıl izliyorlar,hani böyle reklamını bile izleyen tipler varya aha onlardan...
reklam oldu ablama kuzey güney'i aç arada dedim.
aaa başlar kaçırırız falan filan dedi.
demir yüksek ve sert bi sesle; Benim annem bunu sevmez, Kuze Güne sever teyzaaaa aççççç....




Cemre'nin ananesinde kalacağını duyunca kendisi de kalmaya karar verdi.
Yatağı boş ,ev boş hormonlarım tavan,sabaha kadar uyuyamadım kokusu olmadan,
ertesi günümde berbat geçti dolayısıyla,
annemi aradım nasıl diye okula gitmiş.
giderkende anneme ,
anane annem beni çok özlemiştir,bensiz üzülmüştür bu akşam sizde kalamam artık..demiş,
canım benim herşeyimsin....

18 Aralık 2012 Salı

haftasonu enerjimiz hiç bitmezmi?

Cumartesi oldu mu evde bir bayram havası!
kuzu okul yok iki gün tatil diye güne başlar:))
yucuklu yumurtalı kahvaltımız olmazsa olmazımız,talep edilir kuzu tarafından anne derhal yapar...
ee nereye anne??
öğleye kadar temizlik,çamaşır işleri..
kocanın yüzünü göremediğimizden mütevellit her iş kuzuyla bana kalır,
önce pazara, demir itina ile meyveleri seçer aldığımız yer belli artık ahbap olduk hepsinden tadar.
peynir seçme işi de demir'in,
balık seçme işi de onun,pazarcıya biz fish istiyoruz dedi
nerdeyse aklım balık demek istedi dedim ve jeton epey bi süre düşmedi.
balığımızı da aldıktan sonra fish olayına değindik,
anne ben bütün hayvanların ismini bilirim dedi.
genelde okulda olanlardan hiç bahsetmez
bildiklerini tek tek söyledi
sonra meyvelerin rengini söyledi ingilizce,
pazar yeni eğlenceli eğitim yuvamız oldu:))
neyse
gerisi benim işim,
kendisi de keyif alıyor üstelik bu işlerden,ağaç yaşken eğilir.

annecim resim defterim bitmişti.
kipaya da gidelimmi dedi,hem küçük bir arabada alırız ne dersin?
hayhay canımsın..
bütün izmir ahalisi kipadaydı ,kıyamet aha orda kopuyordu o gün.
zor bela bir park yeri bulduk,
alışverişimizi yaptık.
birşeyler içmek istedi hemen üst kata portakal suyunu hüpletti.

tam gideceğiz anne dinazorlar kitabı alacaktık,bakmıştık yoktu ya belki gelmiştir.
(iç ses birşeyi de unut be çocum.)
kipadan agoraya allahım merttttttt nerdesin?????????
içine doğmuş çocuğumun kitap gelmiş,
üç gündür elinden düşürdüğü yok,cidden ben bile beğendim tavsiye ederim.


eve döndüğümüzde cidden ikimizde yorulmuştuk,
pazar eşyalarını yerleştirip odaya döndüğümde işte böyleydi...
yerim yerim...

13 Aralık 2012 Perşembe

unutulmaz diyaloglar

D: Anne ananeme söyle ben yarın okula gitmiyorum.
Ben: Neden?
D: Çok gittim biraz dinlenmem lazım...
-haklı çocuğum 2 yaşından beri kreşte..

ağzında ve dilinde yaraları var enfeksiyon kapmış,
üç gündür aç,
Ben; çok az birşeyler yemezsen bu yaraların  geçmesi uzun sürer.
D: o zaman doktora götürcem de!! ben hemen yerim:))

üç gündür binlerce eziyeti yaptığı ananesi off demir yarın git okula artık çok sıktın beni dedi,
Demir; yok canım sende çok sinirlisin diye cevap verdi.
yerim ağzını burnunu senin bilmişşş...


3 Aralık 2012 Pazartesi

ayaklara dikkat!!

video

Çekim kötü ancak,içerik ortada ıphone u ben bile kullanmayı bilmiyorum.
ipone&ipad kitabını yazacak nerdeyse...


ipad oynarken keyif,sefa bknz.ayaklar!!


uyurken bknz.ayaklar!!