18 Mayıs 2017 Perşembe

çin


unutmamak için şunu iliştireyim hemen şuraya;

**demir 1 yaşlarında mert'in kucağında kipa da dolaşıyoruz. demir'den bir kahkaha bir kahkaha kıpkırmızı patlayacak gibi gülüyor baktık arkamızda Çin'li bir çift , onlara gülüyor.

**Bir ay kadar önce Meryem Ana'ya gittik. Çin'li yada Japon her neyse kafile olarak gelmişler gezmeye, biri ayıptır söylemesi yellenmiş tuvalette, anneeeaaa anneeeaaa diye kahkahalarla (anırıyor resmen gülmekten) geliyor,
ne oldu biliyormusun aneeeaaaa ;

tuvalette hem çin'li var , hemde osurdu...

** dün national geographic'de ''Saniyede 4 bebek'' izliyorum,bir yandan da ağlıyorum.
Vietnam' da doğumu göstericekler, önce bir ülkeyi anlatıyorlar , çekik gözleri görünce bu Çin'lileri izlemicez midem bulanıyor verirmisin hemen kumandayı demez mi?

nedir bu Çin düşmanlığı bilmem oysa herşey gülerek başlamıştı..
keşke osurmasaydınız...

Sağlıcakla Kalın,


1 yorum:

Julide dedi ki...

Ahahahaha
Ben Çinlilerle çalistim, o yuzden daha da guldum :))