27 Eylül 2010 Pazartesi

sezonu kapattık sanırsam!!

 Bu hafta yine annemlerin yazlığındaydık.Sezon Demir,Cansu ve Mert için hala bitmemiş olacakki denizden kendilerini alamadılar,ben pek bi keyifsiz olduğum için (havalardan olucak) hiçbirinle ortak birşey yapmadım oğlum hariç.Demir yine modundaydı. tam bir serseri tanışmadığı,laf atmadığı kimse yok,gezmediği girmediği delik yok.

Ve sürekli konuşuyor yarı arapça,yarı türkçe dağdan tepeden anlatıyor birşeyler.kızdığım zamanlarda ise sevdiğimi bildiği herşeyi üstüste söylüyor
 tedi gitti, hoppppppppp,kauuu, babayyyy , tuşşş(kuş) diye daha birçok kelimeyi yarım yamalak sıralıyor..akabininde ''SEVİMLİYİM HADİ ANNE KIZMA BAKIŞI'' ..evet beni tavlıyor bu hareketiyle.


Demir yemek yedikten sonra kocaman oluyormuş (bknz resim..) çok şirin kuzum benim.CANSU'yla arası çok iyi hatta o varken biz yokuz..Böyle içim eriyor Cansuyu ben büyüttüm şimdi o benim oğlumun herşeyiyle ilgileniyor,yemek yediriyor,altını alıyor,oynuyor hayat ne garip bir okadarda güzelliklerle dolu.




Oğlumun bu resmine bayıldım bayılıyorum ne kadar asil,karakterli.Demir gerçekten büyüdü kocaman oldu, umarsız rahat tavırlarıyla beni mest ediyor..bildiğimiz BEYNELMİLEL oldu.. 

Hiç yorum yok: