22 Eylül 2011 Perşembe

krizim geldi..

Her sabah 6,30 da kalkıyor..Anneee gaalkkk,baba galkkkkk...

d: Kımısı tişört istimiyom,küülotta gimicem,pantolll da istimiyom,,
M: ee ne istiyon
d: Gidin
M: Meertttttttt oğluna bakkkkk.
Mert; İyi biz işe gidiyoruz,sen burda başının çaresine bak (yürü beeeeeee)
d: Mamam (tamam)
Mert ve ben birkaç hadi 'den sonra, ve veled'in abuk subuk giyim seçiminden,altı kaval üstü şişhane haliylen tam evden çıkacak iken,
d: Bisikletim
M:hönkk,o burda beklesin akşam binersin (çaresizce yalavaran anne modunda)
d: hayır okkula götücem,
Mert;..........................
Meltem;......................
tabiki kazanan Demir,yoksa sabahın 7 sinde apartmanda bağırtmak olmaz.

Okula gidiyoruz,
Yemekhanedeki Ülker Hanım'la aynı anda içeri giriyoruz.Demir ben senin neyinim diyor,
d: Aşşşşşşşş-kım-sınnnnnn.......elele tutuşarak içeri giriyorlar
M: Olağanüstü şaşırak bilmem abartabildim mi?dumur halimide yanıma alarak arabaya biniyorum.

Hiç yorum yok: