11 Ağustos 2011 Perşembe

:((

Okulla ters düştüğüm,haklı olduğumu bildiğim ve çok sinirlendiğim anda Demir'i okuldan almaya karar verdim.Okulu aradım eşyalarını toplamalarını rica ettim.Peşin ödeme yaptığımız için,hizmet almadığımız ayın parasını da geri iade edebileceklerini söylediler.Herşeye ok!
Peki çok acele karar verdim,bu kararı verirken Demir'in psikolojisini hiç düşünmedim.Evet düşünmedim.Okuldan Demir'i son defa almaya giderken kafamda dolaşan tilkileri sayamadım bile!
Hep aklıma Şermin'i seviyorum.
Duru'yu çokkk seviyorum demesi geldi .
Birden bütün sinirim,hırsım geçti,yerini boktan bir hal aldı bende!Ne Yapıcam!Kendinle ilgili birşey olsa hasssi... der geçersin,ama çocuğun söz konusu olunca keskin karar veremiyor insan,okula vardığımda 20 kişilik öğretmen grubu beni bekliyordu.Hepsinin üzgün olduğu gözlerinden belli,kendi aralarında konuşmalar var ama bana birşey soramıyorlar.kızgın olduğumu saklayamam çünkü,gözlerim ruh halimi açık açık ifade eder.
Demir geliyor mu dedim!Evet dediler.Okul sahibesi ve öğretmenimizde gelecek biraz bekleyin,elbette!
Kuzum geldi öğretmenin kucağında bütün şirinliği ve sempatikliğinle benim annem diye kucağıma atladı!Arabada bizi bekleyen babasına vererek,esas konuyu konuşmak üzere odaya geçtik.
Evet üzgünler,bende öyle ama hatayı iki kere kabul etmeyen bünyem var,soru işaretlerim başladığı anda nefretlik olurum,dinledim epey yaklaşık bir saat yorum yapmadım.Bazıları gerçekten mantıklı,bazıları yapmacık geldi.Sonra psikoloğu da davet etmelerini istedim.Önemli olan Demir!
Epey konu üzerinde tartıştıktan sonra,bir şans daha vermeye karar verdim.Bu arada diğer alternatifleri değerlendirmek üzere yola koyuldum.Hayırlısı olsun demekten başka şimdilik birşey yok!

Dedemiz yemeğe davet etti,keyfimde yok ya olanlardan pek istekli olmasada gittik.Levrek ızgara yapmış bize kokusu daha apartmana girer girmez ciğerlerime işledi.Yemeğe başladık,ben bütün olanları anlatmaya çalışıyorum annem ve babama!Demir birden öğürmeye başladı,kırmızı olan suratı morarmaya başladı öğürmekten elimi boğazına daldırdım bir anda,elime kılçık geldi ama çıkaramadım,öksürmekten tahriş oldu sanırım tükürükle birlikte kan gelmeye başladı.çocuk hala kendinde değil,öğürüyor ve deli gibi çığlık atıyor canı yandığı belli,hemen acile koştuk.Baktılar birşey yok görünürde,KBB' nin bi aleti varmış ışık sokalım dediler boğazına çok acır mı dedim!evet biraz dedi.Korkudan mı bilemedim anne acımıyo gitti dedi.Babamız halley bulmuş gelmiş,yedirdik gayet yuttu üç lokmada hemde,hemşireler nasıl sevdiler Demir'i,Dr'u görünce acımıyo demesi de güldürdü acildekileri!Neyse o aleti yapmak için biraz bekleyelim dediler.Sakız aldık belki 10 tane yuttu acı çeker bir hali yok.Ev yakınsa burda beklemeyin hasta bebek çok birşey olursa tekrar gelin diyerek bizi uğurladılar.Eve geldik.Babam üzerine kustuğu tişörtü kirliliğe atmak için eline aldığında kılçık eline gelmiş,kusarken çıkarmış demekki!

Ömrümden bin yıl gitti diyebiliriz.Okadar da özenli ayıklarım ki balığı,artık balık halinden tel şehriye haline döner,çok üzüldüm.Hemen anneliğini sorgular ya insan aynen öyle oldu.Artık tek yiyeceği balık tavuk balığı olacak.

Sevgiler,kazasız günler!

Hiç yorum yok: