2 Ağustos 2011 Salı

Fotografta dilinden anlaşılacağı gibi fırlamalığı tavan yapmış durumda,Evimizin ordaki park üstünde olduğuda mekik çekme aleti sanıyorum,bir çocuk kaç kere çıkar buraya 50 kesin varda,dahada sayamadık.ne enerji yarabbi bitmek tükenmek bilmiyor. Kreş erken bakıcı falan diye geçirmiştik ya aklımızdan mümkün değil zapt olmazdı bu çocuk.Geçen gün bir mağazaya girdik birlikte,babasının oğlu daha kapıdan girer girmez isyanlara başlıyor.Ne kadar çok anne dediyse mağaza görevlisi kız ''Günde kaç kere anne diyor,vay halinize deyip bir gülücük attı?Sayamıyorum epey çok dedim.Dillendik ya epey susturabilene aşkolsun ,çok heyecanlı ve çok meraklı bir çocuk, yolda giderken gemi görüyor heyecanla gemi gidiyo anne bizde gidelim,uçak geçiyooooo anneeeeeeee bende bincem o uçak benim,alalım onu gelsin! Nasıl gelir ki o uçak şimdi,anlat anlatabilirsen,yatana kadar sürüyor bu muhabbet...

Bu hafta sonu evimizdeydik nasıl iyi geldi,yaz geldimi yazlık derdine düüştük mü?dinlenebilene aşk olsun.Madem evdeyiz Duru'ları davet edelim.Malum kız arkadaşımız:))Duru benimmmm...(onun).Duru'lar geldiğinde Demir yeni uykuya dalmıştı,top patlasan uyanmayan Demir,Kapıda onları karşılarken hoşgeldin Duru dememi duymuş olacak,anında dibimizde bitti.Uyku sersemliği ile bi havalar,yeni gelin gibi kırıtmalar çok komik.Duru'da bi kıkır gülme Demir'i görünce mutluluktan havaya uçacaktı.Demir'in yüzüne bile bakmadığı oyuncaklar nasıl kıymetlendi anlatamam,iki çocuk değil de genç kız ve erkek gibi tartışıyorlar,o ona bağırıyo o ona :))Sonra bir ara sarıldılar sarılmanın kuvvetiyle düştüler,öpüşün barışın diyoruz dudaktan öpüşüyorlar çok tatlılar,Allah'a emanet olsunlar,biz Esra ile iki dakika oturamadık,Şermin'e allah sabır versin dedik sürekli.

Dün okula almaya gittik sevgiliyle,ben arabada kaldım,bekliyorum gelen yok sevgili arıyor bana gelmiyor gel diye,hayret çocuk yani,babasına hiç yüz vermiyor şu sıra,servisten falan babası alırsa inmiyormuş,babanın zoruna gidiyor acayip,onu görünce içeriye kaçmış arkasından baktım kaldım diyor:))))erkekler ana kuzusu oluyor naparsın.dün güzel bir söz görmüştüm ekleyim ve bitireyim.

-Anneler evlatlarını çok sever ve onlara dair her şeyi bilir.
-Babalar evlatlarına dair bir çok şeyi bilmez ama onları çok sever...
Sağlıcakla Kalın,

Hiç yorum yok: