15 Eylül 2010 Çarşamba

DEMİR'İ BEKLERKEN...

Doktor amcanın dediğine göre 09.06.2008 tarihinde başladı hikayemiz bana kalırsa 02.06.2008 neyse canım oğlum dr la bu konuda bir türlü anlaşamıyoruz. Seni çok bekledim inan bana her ay bıkmadan usanmadan…1 günlük bir adet gecikmesi sonrası içimi garip heyecanlar kapladı.gittim tabi test aldım hemen, çıkmadı tabiî ki::::Lişyerimde bunu 2 kez daha yaptım sonuç negatifLama ümidimi kaybetmedim her zamanki gibi aceleci davranıyordum.3 koca gün geçti günlerden Pazar.baban her zamanki gibi fifa oynuyor test aldım ve çift çizgi allahım delirmemek içten değil,gözlerime inanamadım,dilim tutuldu babana gösterdim hamilesin hayırlısı olsun dedi ruhsuz ruhsuz ben ise şok haliyle gülüyordum sadece..

Veee ilk doktor kontrolüne gitmek için gün almıştım,allahım 2 hafta sonrasına gün verdiler küçük olduğun için,resmen şafak sayıyordum.veeee mutlu gün.kese göründü dedi dr.meleğim ordaydın sadece bir yuvarlak..7 haftalıktın dr kese olduğunu ama bebek olmadığını söyleyince dünyam başıma yıkıldı.hemen kan testi oldum her şey yolundaydı ama o dr a birdaha gitmedim tabi.başka dr a gittik sonra Hüsnü Miral çok tatlı sevimli,bir adamdı ve paniğim onun umrunda olmadığı için sevmiştim onu.ultrason seni ilk görüş şaka gibi minicik ne kadarda usul usul duruyordun orda dedimki bu bir kız kızım olacak kendim gibi süslü,şımarık bir kızım olacak.kusmalar başladı tuvaletin yanından ayrılamaz olmuştum ne kötü günlerdi.eehhh ÇOCUK sen bi çık seni ne dövcem diyordum babanda gülüyordu kahkalarla her kustuğumda bu cümleyi kuruyordum.biryere çıkmaya korkmuştum12 hafta bir daha kontrol allahım cinsiyetini ne kadarda merak ediyordum kıyafet almaya başlayacaktım bir an önce dr amca kızdı daha kıyafet almak için çok erken 7 aydan sonra diye.evet 2 li test yapılacak sonuçlar iyi çıktı çok şükür.birdaha ki ay 3 lü test yapılacak dedi dr umuz. nasıl geçecek bu günler nasıl paniğim anlatamam..neyse geldi çattı o gün içim çok rahattı iyi çıkacağını düşünüyordum ultrasonda bakarken dr amca %90 kız diyemeyeceğim dedi ve ben şok!!!!!!!ne!!!!!!!erkek mi?babanda bir uhhh diye bağırmak ki sorma gitsin.ölçüler alındı başından ve popondan doğru 3 lü teste sonuçalrın iyi çıkacağını düşünüyordum,nitekimde öyle oldu çok şükür!!!

5.ayımızda meleğim göbeğimin altında bir ağrı dedimki düşürüyorum seni yada doğuyorsun bilmiyorum ne olabilir her zamanki gibi panikledim ama bu defa feci çünkü sen varsın işin içinde haftasonu birde hastane yok dr ağrı kesici iç der.olmuyor olmuyorrr.pazartesi sabahtan hastanedeyiz ve annen kum döküyormuş ve senin durumuna baktılar nasılsın diye anne kum dökerken sallıyordun tekmeleri.çokta hoşuma gitmedi açıkçası gözümün önüne baban geldi yoksa onun gibi mi olacaksın diye düşündümL

6.ayımız yemek yemeye tatlı yemeye başladım sonunda yuppiiiiiii..herşey iyi kum sorunumuz geçti.sıra geldi şeker yükleme testine…evet ananen ben baban hastanedeyiz.saat başı kan veriyorum 4 keree allahım başka zaman olsa ödü kopan ben gülerek gidiyorum kan vermeye.neyse kan verme işlemi bitti işe gitme zamanı.sonuçları fax la alacaktım.sonuçlar geldi bana oldukça yüksek ama dr a danışmak lazım birde..evet oda aynısını düşündü ve şeker için ayrı bir doktora gitmeye başladık.önce bir hafta diyet.sonuç olumsuz yine düşmüyor bu şeker illeti.insüline başladık.sabah akşam insülin,günde 4 defa kan tahlili ama inan her şeye değersin meleğim.evet diyette devam bir yandan herşey yasak canım tatlı istiyor ağlıyorum ama yemiyorum tabiî ki…gözümün önünde yiyorlar,canım istemiyor diyorum ama onların düşünmesi lazım değil mi?eve geliyoruz babana feryat figan canım çekti diye tabi bıktı artık babanda…

Neyse günler insülinle geçiyor dr amca dediki artık kontroller sıklaşacak.riskli gebesin meltem..kaynar sular döküldü başımdan risk ne iri bebek ve erken doğumdan başka sebep olduğu bir şey yok şekerin.yinee kabus günlerim başladı.doppler cihazına girdim tam 30 haftalığız.dr amca dedi sonuçlar fevkalede değil,çıktım dr dan ama içim içimi yiyor.akşam üzeri dr u tekrar aradım siz dedim idare eder sonuçlar dediniz ben evham yaptım.en kötü ne olabilir sen bebeğin tekmelerini say günde 10 tane olmalı dedi.eeee dedim atmazsa ölmüş mü olacak hayır dedi yaaa dedim ne oluyor madem riskliyim yaşayacak durumdaysa alın dedim.erken doğsun yok dedi dr amca bekleyeceğiz….tabi isyanlardayım.

Tabi ben günde 500 defa sana seslenip hareketlendiriyorum seni,okadar tatlısın ki ‘’DEMİR’’dediğim an başlıyorsun vurmaya anneni okadar anladınki..hele çikolata yediğimde delirmiş gibi oluyordun ama hamielliğimin son 3 ayında mahrum kaldık ikimizde bu duygudan..neyse sağ salim kavuşalımda bebeğim.çantanı hazırladım hemen daha 2 aya yakın zaman vardı oysa o kadar heyecanlıydımki bütün çamaşırlarını kendim yıkayıp ütüledim koca göbeğimle müthiş bir duygu,,o sensin bebeğim…


2 haftada bir dopplere giriyoruz,nst ye de girdik ilk defa Demir müthiş bir duygusun annem sen,nst cihazına kalp atışlarını duymak için bağlanıyoruz kalbin nasıl hızlı atıyor her hareketinde de culk culk sesler.ama beni bir korku sardı ki o an sorma inşallah gece olmazsın gece hastaneden çok ürktüm.


Şafak şuan 20 çalışmaz raporumu aldım evde seni bekliyorum.hareketlerin her an olabileceğini düşündürüyor çünkü sen çok yaramaz bi bebeksin…


Evet doğum tarihimiz belli oldu 04.03.2009 hergün hastane yollarındayız ananen baban ve ben…acayip korkuyorum………..

Nihayet o gün geldi çattı.Saat:11 de hastanede olmamız lazım.nutkum tutuk ağzımı bıçak açmıyor.hastaneye vardık.odamıza çıktık herkes orda bütün ailemiz.hemşire geldi ve önlüğü giydiriyor bana!! psikolojimin bittiği an önlüğü giydim an oldu annecim.herkesi tek tek öpüyorum ve asansöre babanla biniyoruz.ameliyathanenin önünde babanla öpüşüp ayrılıyoruz.girdim girmez olaydım o ameliyathaneye
(ÖZEL ÇINARLI HASTANESİ )küçücük loş, aman allahım karnımın kesecekler:!!!bayıltın dedim dayanamıycam korkuyorum…bebeğine gidecek anestezi uyuşturucu alacak doğmadan kabul edersen hemen bayıltalım dediler!!!tabiki hayır dedim Hüsnüm nerde,Doktorum nerdeee epidurali yaparken o olacaktı yanımda söz vermişti nerdesinnnnnnn???iğnem yapıldı hiç acımadı..ayaklarımdan yukarı doğru başladı uyuşmaya evet doğuma dakikalar kala uyuşup uyuşmadığımı kontrol etmek için batırdıkları batırmadıklarıJherşeye evettttt hissediyorunm diyorum.dr umda MELTEM seni kelebek yapalımmı?demezmi Demir’e giderse dedim yok bu gitmez dediler tamam dedim çok rahatladım ne verdilerse?evet başladılar 2 dk sonra doğdun Saat:12.03 seni bana göstermeden öptürmeden götürdüler.Şeker hastalığı yüzünden şekerin düşmesin diye hemen mama vermek zorundaydılar annecim kaçırdılar hemen iyi yaptılar tabii.

Evet sen gittin karnıma bişiler yapıyorlar bant taktılar,sedyeye geçtim aşağıya inme vakti çok heyecanlıyım ölüyorum doğurdum sonunda ANNE oldum çok mutluyum artık bir EVLADIM var.asansörden indim babanı soruyorum kocam nerde?kocam nerde??nerde olacak tabiî ki senin yanında heheeeJ)baktım sana Öylece dondum kaldım bu benimmi,bu uzun yolculuktaki arkadaşım yanımdamı artık?karnım bomboş artık yanımda oleyyy!!!ne sıkıntılar çektik oğlumla,savaşçı dirençli oğlum gelmişmi sonunda!!okadar çok duyguyu bir anda yaşadım ki tarif i anlatamam bu duyguyu…. sen yaşayamıyacaksın annecim bu duyguları sen baba olacaksın…inşallah o günleri de görürüm…


SENİ ÇOK SEVİYORUM HAYATIMA HOŞGELDİN……


 Annen

Hiç yorum yok: