28 Kasım 2011 Pazartesi

demir'in maceraları

Tadından yenmiyordu bu hafta bi tripler bi tripler...

uyandığında baktı babası var ,ben varım pazara gidiyoz mu?dedi evet dedik,kahvaltımızı yapıp gidene kadar bücürün öyle uykusu geldi,uyandığında gitmeye üşendik ve gitmedik peki demir kaç kere pazara gitmiyozmu?dedi sayısını hatırlamak güç bayıldık resmen,kanında var pazar sevgisi bende mertte bayılırız..Akşam yemeğinde bile pazar sayıklıyordu.

Kesinlikle tv izleyemiyoruz  yasak,sadece onunla ilgilenicez ilgi manyağıdır kendisi.
Planlara bak  zekaya bak!
Önce kumandanın pilleri çıkarılır,
Sonra tv kapanır,
Anne tv bozuldu,
Dedeni çağıralım o zaman o tamir yapsın,
Dedemin çok işi var gelemez o!

Alışverişe gittik her gittiğimizde ilk önceliğimiz araba reyonu olduğu için ve artık çareler tükendiği için en ucuzunu kakalamaya çalışıyorum,nasıl mı beğendiği birşeyin aynısından var ve pahalı ise bunu satmıyorlar diyorum,peki diyor amma velakin bu sefer iki tane alıyor.(hanım hanım sen kimle dansediyorsun)
az sonra çay bardağı bakıyorum ince bellilerden evde hiç yok,çay içen yok içilse de kupa tercih sebebi,neyse misafire diye düşünürken,
arabadan bi hışımla inen sıpa anneeeee onu satmıyolarr!
yorumsuz...

Birkaç fotoğrafını çekeyim dedim banyo sonrası,




saçlarını uzatıyoruz ya,resmen ahenkle dansediyordu saçları..Elimde makineyi görürde almazmı?hemen kaptı bir babasını bir beni çekiyor.Bir de çekmeden önce emirler yağdırıyor böyle gülün diye;


böyle gülmeyince asla çekmiyor.Çekerken bide dizinin birini yere koyuyor,nerden gördü öğrendi bilmiyorum ama bu küçük adam hareketleri benim çok hoşuma gidiyor.
09,30 gibi banyonunda verdiği rahatlıkla uykunun kollarına bırakıyor kendini,bizde ipinden kopmuşçasına ne yapacağımızı şaşırırıyoruz ,internette mi takılsak,tv mi izlesek,bizde mi uyusak?tv izliyoruz birkaç saat,yatarken sohbete koyuluyoruz ve mertin yaptığı bir espriyle kahkalarla gülüyoruz?
Bir fırça attı bize SUSUN,UYUYORUM diye ne diyeceğimizi bilemedik:)))daha çok güldük...

1 yorum:

Fatma dedi ki...

Maşallah kuzuya, büyümüş annesi:)