15 Şubat 2012 Çarşamba

herşeyimsinizzz




Annem olmasaydı eğer,yarım bile değildim hiç yoktum,
Ölümü göze alarak çocuğumu aldıramam deyipte yaşım kadar Kalp hastası olan ,bana canından can veren,ben iki günlükken kalp krizi geçirip ölüp tekrar dirilen annem,
komik kelimelerinle bizi güldürmekten yıkan,sonrada kızgın bir edayla ben elma demesini de bilirim alma demesini de diyen canım annem,
Demir'e bağırdığımda 30 yaşıma aylar kala bana terlik fırlatan,evden kovan canım annem,
Benim evimin ütüsünü ve temizliğini dert edinip ,pazara geçiyordum da uğradım diye dağ gibi ütüyü yapan annem,
Demir'in doğumgününe birgün kala kalp krizi geçirip,o halinle bile hastanede bak sakın erteleme özendin okadar diyen canım annem,
Yoğun bakımda can havliyle kızıma bir el sallayım o çok evhamlıdır diye bütün doktorlara dize getiren canım annem,
Trafikte ben araba kullanırken sürekli dur ,yavaş,aman diye söylenen canım annem,
İki haftada bir kardeş krizi tutan,beni Selmaya götür hem şöyle böyle yaparız diye kanıma giren canım annem,
Hayatını SADECE VE SADECE eşine çocuklarına torunlarına adayan canım annem,
Torunlarına laf söylenince Panter olan canım annem,
Bakışımdan,ses tonumdan ne kadar mutsuz olduğumu anlayan ve asla kanmayan canım annem,
Asla yalan söyle-ye-me-diğim  canım annem,

sana olan sevgimi nasıl anlatayım ki ben hangi kelimelere sığdırabilirim ki annem..........


Babam olmasaydı eğer,yarım bile değildim hiç yoktum,

Ya babam,ya babam hayatımın ilk erkeği,
Eve ne alınırsa alınsın önce siz sonra ben diyen canım babam,
Gençliğimde en markalısından giydiriirken, üstüne bir gömlek alırken yüz kere düşünen canım babam,
Okumam için elinden geleni yapan canım babam,
60 yaşında hala çalışan emektar babam,
Torunlarınla şekilden şekile giren canım babam,
Şeker hastası olduğumu öğrenince hastaneden haber bile vermeden giden babam,
annem ameliyat olurken hüngür hüngür kimseye aldırmadan ağlayan babam,
Doğumhaneden çıktığımda bana sıkıca sarılıp,ağlamamak için kendini tutan babam,
Demir uyusun diye her sabah bize gelip,giydirip okula götüren,ordanda işe giden babam,

Demire bakarken ki sevgiyi taa içimde hissediyorum bu resimde...
hakkınızı ödeyemeyeceğim gibi iyiki sizin gibi muhteşem bir ailem var.
Annemsiz de babamsız da olmam olamam..Allah sağlıklı uzun ömürler versin inşallah.
Hiçbir zaman bırakmadınız hep tuttunuz elimizden,ömrüm yettiğince başımın üstündesiniz.


 


Yahu bir de benim ablam var..,
Daha ilk eve geldiğim gün kapıyı kapatıp gözlerimi oymaya çalışırken yakalanan ablam,
Ben zayıfken kotlarıma sulanan daha ben giymemişken giyen,vermeyince balkondan aşağı atan ablam,
Gençliği boyunca ispiyon ederim diye ki yapardım hiçbiryere götürmeyen,
ben büyüyüncede sayemde dışarı çıkmaya izin alabilen ve beni her yere götüren ablam,
Evini dağıtıyorum diye beni kovan sonrada beni puma ayakkabıyla kandırıp geri döndüren ablam,
Bir tane lokum,bir tane asil yiğenimin anası ablam,
Eşinin ölümüyle yıkılan üç yıl birlikte kaldığım,çocukları paylaşıp büyüttüğümüz ablam,
Varlığın dert yokluğun yara...
senide çok çok seviyorum..

Not:yukarıdaki resim ablam ve ben,mert beni oyuncak ayı sanmış daha önce söylemişmiydim?

Bu post hypo'dan özentidir.

3 yorum:

hypo dedi ki...

:)özenti değil bu. senin içindeki duyguları aktarmadaki başarın.
ben baban olsam bu yazıya oturur ağlardım.
çok güzeldi, eline sağlık.

MELTEM dedi ki...

babam ağlayınca kendime gelemiyorum hiç ağlamasın o:(

Fatma dedi ki...

Kıyamam ben sana, çok duygusal olmuş bu yazı, Allah başınızdan eksik etmesin ikisini de. Sağlıkla mutlulukla kalın canım:)