5 Haziran 2012 Salı

otobüs maceraları-1

sabah iş ve okul gidişlerinde bir rutine oturamadık.Şöyle
Anane burda dede yok ise,
Dede burda ise,
Baba cırcır ise,
Ben toplantıya gidecek isem,
Araba kaza yapmış ise vs. vs.
durumlarında bir kişi otobüse talim ediyor,
Yine böyle birgün bugün,
otobüse binmek bana kaldı,
Malum 29 yıldır bir fiil-birkaç sene haricinde balçovada oturuyoruz.
Tanıdık biriyle karşılaşma %90 kesin,
Kimse yok ise bol bol geyik dinleyip içten içe gülerim,yorum yaparım bana neyse..

Oturdum bir durak sonra genç bir kız oturdu yanıma,
Oturur oturmaz sakız uzattı bana,
Teşekkür ederek aldım,
İç sesim,
Ulan korktum ne alaka sabah sabah,
Ağzım mı koktu ki?ama kahvaltı yapmıştım.
Kendi neden çiğnemedi, birşey var bu işte en iyisi çantama koyayım.
diye hayıflanırken,
kızın genzine tükürük kaçtı boğuldu boğulacak vurdum sırtına birtane,öyle bir bakış attı ki,
elim biraz ağır kaçmış olacak.Sağol sakızın şekeri kaçtı genzime dedi.
Hımmmm oda çiğnemiş ben görmemişim.

Az sonra %90 karşılacağımı bildiğim bir tanıdık,lisede arkamda oturan selametçi bir arkadaş,
biz lisedeyken bize derdiki asla sizin gibi başı açık biriyle evlenmem çocukluk işte,
Hatırlar sorulduktan sonra,
Bugünlerin en gözde haberleri malum ampulde acayip gıcığım bu aralar bu şehri terk edesim var o derece,tav olan ben,sen oyunu kesin onlara veriyorsundur dedim.
Herhalde dedi.
Sıcakta ve o kalabalık otobüste ümüğüne çöküverecektim,
İç ses,
Sanane be kadın,liseden belliydi onun ne olacağı,
(Demokratik)((antiparantez)) bir ülkede insanların seçimine ne karışıyorsun,
Ne bok yerse yesin,tak kulaklığını yallah,
Öyle de yaptım.


1 yorum:

Asortik Krep dedi ki...

Benim de bir arkadaşım var liseden,sizinki gibi, aile sağlığı polikliniklerinde doktor,nefret ediyor onunkilerden :)) Darısı hala anlamayanların başına..