20 Aralık 2012 Perşembe

annem ne severse onu severim,sevmediğini bende sevemem..

Mert'e kızıyorum herhangi birşeyden ..............
Hadi oğlum gidelim teyzenlere havamız değişsin ;
Anne bu mert bizi çok sinirlendiriyor demi;
Sen buna bi kere mola ver anne,
Ama çok güçlü oturmaz anne..:))
dün akşam ablamdayız. ailecek muhteşem yüzyıl izliyorlar,hani böyle reklamını bile izleyen tipler varya aha onlardan...
reklam oldu ablama kuzey güney'i aç arada dedim.
aaa başlar kaçırırız falan filan dedi.
demir yüksek ve sert bi sesle; Benim annem bunu sevmez, Kuze Güne sever teyzaaaa aççççç....




Cemre'nin ananesinde kalacağını duyunca kendisi de kalmaya karar verdi.
Yatağı boş ,ev boş hormonlarım tavan,sabaha kadar uyuyamadım kokusu olmadan,
ertesi günümde berbat geçti dolayısıyla,
annemi aradım nasıl diye okula gitmiş.
giderkende anneme ,
anane annem beni çok özlemiştir,bensiz üzülmüştür bu akşam sizde kalamam artık..demiş,
canım benim herşeyimsin....

1 yorum:

Fatma dedi ki...

Kıyamam ben ona annesi, kuzum sen ne tatlısın ya, düşünceli kuzu:)