16 Ağustos 2013 Cuma

ah demir vah demir



Demir ile sabah ritüelimiz ;

uyandık öpüştük koklaştık..
Gurur emzirilip yağmur ormanının içine bırakılır anne kahvaltıyı hazırlarken demir mutfağa gelir
*Napıyosun?
Her sabah aynı soru der iç sesim ve dış ses kahvaltı hazırlıyorum oğlum..Der
*Yemicem ben
Sessizlik....
Kahvaltı hazır hadi demir
*Yemicem dedim ya senin istediğinmi olcak.
Çocuğun biri kahvaltı yemek istememiş dr reha ona vitamin iğnesi yapmış enerjisi olmuş güçlenmiş ver gazzzz....
*Salak o
Kim
*Dr da çocukta....
Hala tek lokma yenmemiştir annenin sinirleri tavan yapmak üzeredir.
Peki yeme demir!!
*neden öyle dedin oyuncak almazmısın birdaha?.....filmine götürmezmisin?uyurmuyum?
hepsi olabilir.
İyi azcık yicem ama bir kere..

Yaklaşık 3 yıldır aynı sabah öğle akşam yemek mevzuları.bazen bu kadar sakin olamıyorum .pabuç gibi dil.her lafa bir cevabı var.annem derdi benim için aynısını ama ben çok büyüktüm.

Örümcek adamın bir önceki serisinde olan lizard figürü bir aydır kayıp.istanbulldaki ankaradaki oyuncakçılarla.internet mağazasındakilerle bile Görüştüm oyuncak var ama bizimkinden yok.izmir çeşmede bir oyuncakçı da buldum güzelyalıdada mağazaları varmış getirtti sağolsun ama resimdekiyle aynı değil sağolsun getirttimi diyim resimdekilerle aynı satmıyor sahtekarlar mı diyim ne diyim bilemedim.
Demiri ikna etmeye çalışan satıcıya demirden cevap;
istemiyorum oğlum bu mutlu bakıyor...
Sadistmisin oğlum dedim anlamayan gözlerle ama ama anne bu canavar kötü örümcek adamla savaşıyor sinirli olması lazım sonra dövüşemezler...dedi.
Güldüm epey hemde.
Babasının gülmekten yaş aktı gözlerinden...

Sağlıcakla kalıın
Biz sürünüyoruz yaz günü nezleden gururuma geçmese bari..








Hiç yorum yok: