11 Ekim 2010 Pazartesi

2. yaş sendromuna doğru HIZLA ilerlerken..

 Anne,ben suç işleyeceğim bak dudaklarımı büzmemden anla!!
 Oh döküyorum...

 Kötü birşey yaptığımın farkındayım ve bundan haz alıyorum.yaşasın kötülük...............
Annem elimden aldı, en güçlü silahımı kullanma vaktidir...

















''Terrible two'' dedikleri bu olsa gerek.ayak parmaklarının ucunda balerin gibi zıplama,tutturma,beyaza siyah,siyaha beyaz,gözün üstünde kaş var,altında göz yok yada her neyse bu durumlardayız şu sıra.Çok okurdum başıma geleceğini düşünmemiştim.Yani şöyle; çok fazla hayır demesini bilmeyen anne baba ve bizim anne babalarımız, ve de sakin bir çocuk Demir,doğduğundan beri sorunsuz gerçekten problemi varsa mızırdayan ama asla böğürmeyen bir bebekti ta kii son birkaç haftaya kadar.

Sonsuz anlayış ve sabır donanımlarımıza rağmen herşeyin adı hayır,ne desek kabullenmiyor,Evet bize verdiği mesajın farkındayım.Artık bağımsız bir birey olduğunu anladı bağımsızlığını ilan etme çabasında.Yani tamam çocuum bizde seni engellemiyoruz ki istediğin kadar Ergen 'leşebilirsin bizden ne istiyorsun güzel oğlum..Uzmanlar soğukkanlılığınızı koruyun diyorlar, SABIR YA SABIRRRRR...

Erkek çocukların geneli mi böyle benim oğlum mu?fazlaca hareketli biliyorum.Bir teyze ''GÖZ YORUYOR''dedi.Kapat teyze gözünü dememek için tuttum kendimi.Yaramaz kelimesini yediremiyor olacağım; çok yaramaz ,nasıl baş ediyorsunuz,,ayy annene yazık diyenlere de ayrı bir sinir oluyorum.BENİM OĞLUM HAREKETLİ SADECE..Sanane kardeşim ya bak işine.sen mi bakıyorsun birkaç saat katlanıver yada katlanma git işine diyesim varr...

Birtanem oğlum hayatında ki sendromları kolay atlatman ve mız dileğiyle..
ANNE VE BABANDAN sana sonsuz sabır..

1 yorum:

Makeupbyfun dedi ki...

Evetttt biz bu sendroma yaklaşık bir kaç aydır hakimiz bence ve giderek şiddetini arttırıyor. Sabır kimi zaman hakimiyetini kaybetsede. Hiçbirşeyi ona zorla yaptıramıycağımı, inatlaşmanın bir işe yaramıycağını ve herşeyi gülümseyerek halledebileceğimi öğrendim ben. Kimi zaman hepsi boşa da çıkabiliyor o ayrı. Erkek kız farketmiyor Meltemcim. Nisan da çok hareketli ama yaramaz değil aynı Demir gibi. O teyze şimdiki çocuklara alışık değilmiş o kadar takma kafana, herkes konuşuyor.
Sevgiler...