4 Ekim 2010 Pazartesi

Demir'in nanesinin doğumgünü!!

   DEMİR'in nanesinin 51. yaş gününü Selma teyzemlerin evinde kutladık.Demir pastanın kesilmesini bekleyemeyecek kadar sabırsız..İYİ Kİ DOĞDUN ANNE!ANANE!HERŞEYSİN CAN'SIN SEN!!
Bu hafta bir hareketlilik,kendini Cansuyla Yiğitle yaşıt sanması,yaşıtlarına ''aaa bebi'' demesi çok komik..
Forum Bornovaya gittik haftasonu gitmez olaydık o ne kalabalık bütün İzmir orada.Büyük hataydı oraya gitmek çok pişman oldum Allah'ın günümü yok Pazartesi alsam olmazmı?Bu aceleci tavırlarımdan nefret ediyorum bazen..Demir'e ayakkabı alacaktık,aslında beğendim ayakkabıyı alacağım modelde belli,ee işte seçenek sunuyorum kendime ya daha başka birşey beğenirsem diye!!ee onu da alırım
Demir' e çalışıyoruz zaten..Bugün de Demir' e kışlık alışverişe gideceğiz MTK'ya..Mert yine alışverişin 15 dk.sında hadi hadi demeye başlayacak,bende aceleden saçma sapan şeyler alıp çıkacağım.Bu erkekler neden alışverişi sevmez ve seven kadını sevmezler :)))Oğlum bile bu yaşta yeni olan herşeyin farkında aaa cici diyor hemen..
Dedemiz geldi yazlıktan sonunda Demir bir hafta görmedi sadece ama çok özlemiş,peşinden ayrılmıyor sürekli gel gel diye elinden tutup dolaştırıyor..
Demir tv yi açıp kumandadan da uydunun düğmesini basıp açabiliyor,bizimde çok hoşumuza gitti bu akıllı hali hatta fazlaca hoşumuza gitti...alkış yaptık,Demir'in ego TavaN yapmış durumda oda bunun farkında sıpa yaklaşık 150 kez bunu yaptı ve bize de 150 kez alkış yaptırdı.yapmayana tokat..evet evet bir de tokat peydahlandı bugünlerde..Tv seyrettirmemeye özen gösteriyorum caillou dan başka.onu seviyor bende seviyorum gayette eğitici buluyorum.Ama annem nefret etmiş ''bu Kayu'yu allah bildiği gibi yapsın çirkin şey,daha güzel bir çocuk yokmuydu bunu koymuşlar''
(gezmeye gidiceklermişte Demir kendini alamamış kayu'dan annemde o gün bugün sinirli kayu'ya)
Neyse geçen gün benim sıpayı sallarken Ezel'i izliyorum nasılsa uyuyacak ve bende iki iş yaparak Ezel'i kaçırmayacağım.reklamda yatağına yatırayım diye bir hamle yaptım ve benim oğlanın gözler fal taşı meğer birlikte izliyormuşuz tokat atmayı da ordan öğrendi diye düşünüyorum.İstediği birşeyi yapmayınca ısrarla istemeye devam,sonra ağlama,sonra hem ağlama hem bağırma en sonda tokat!!çok komik aslında ama gülmüyoruz tabi!!görmemeye çalışıyoruz ilgilenmiyoruz gayette etkili OL-MU-YORR..

sAĞLICAKLA kALIN......




Hiç yorum yok: