6 Aralık 2010 Pazartesi

Demir oyun grubuna başladı.


Untitled from meltemdemir on Vimeo.


Bu hafta hep 9 da kalktı çocuğum dilimi ısırıyorum.Çünkü berbat mide ağrılarıyla uyandım.Cumartesi oyun grubumuza başladık.Daha önce gelip baktığımız The Playbarn'da karar kıldık.Organizasyon yapmışlığım yoktur ev harici!!bayağı zormuş gerçekten.Neyse, DEMİR,YAĞMUR,ELA,EKİN,AYKUT,ARCA  

Grup bebeleri bunlar ama hepsi birbirinden bağımsız şahsına münhasır çocuklar!!En özgür ruh Demir ve Ela!ne varlığımız ne yokluğumuz umurlarında.Hele benimki,hele benimkii sadece canı yandığında,biryere çarptığında ANNEEEEEE diye bağırıyor okadar.Kendine güveni çok fazla ve de korkusuz.Ama bu durum beni bayağı korkutuyor.Gözü kara derler ya;AYNEN ÖYLE. Sağ alında yumruk gibi bir şiş ve morluk,sol gözaltında kıpkırmızı yara,sağ gözaltından kulağına doğru uzunca bir çizik,dudak ortasında ve üstünde morluk (dudak patladı) Yeterli herhalde..

En hassas Hayat'ın deyimiyle ''koala'' bebelerimiz Arca ve Yağmur,annelerini göremesinler basıyorlar çığlığı..Ekin ve Aykut en büyükleri olduğundan herşeyi gerektiği gibi yapıyorlar.Hangisi iyi diye sorarsanız hepsinden az az olanını tercih ederim.
Cumartesi gün ki konu renklerdi.Demir MAMİİİ,KIMISIIII dışında bir renk bilmiyor ziraa!!eve gelince Siiiiiiiiyaaa diyor biz anlamıyoruz taki CAİLLOU bitip ekran kararıncaya kadar.Büyümeye hızına yetişemiyorum daha yavaş büyümesini isterdim.

Genel olarak bizim için keyifli saatlerdi.Demir duş yaptııktan sonra resmen sızdı, aynen bende!epey yorulmuşuz :))Akşamı Şahin ailesine ayırdık.Bize geldiler.Çay bahane Demir şahane!!Yalnız bu sefer Demir'in gözdesi Halis Amcaydı.Bütün enerjisini onunla harcadı.Gözüne ne oldu diyen Halit dedesine? Banyo kapısını gösterdi ve dövmesini istedi.Dede dövdü bi daha bi daha bidaha!!Öğretmen halamız yiğeni Bilge'ye sarılırken bir bağırma böğürme sesi herkes sustu!Demir kızdı halaya ondan başkasınla ilgilenme öpmeeeeeeee diye!!Belirli kişiler var isimlerini yazmayım kavga çıkmasın !!o kişileri kimseyle paylaşamıyor benim kuzu!!Güzel bir geceydi..

Pazar tekrar grubumuz vardı.Bugün hepsi daha sahiplenmişti ortamı!!Demir daha yürüyen merdivenlerden iner inmez koşmaya başladı direk oyun yerine demekki sevdi diyorum içimden,kapıya geldiğinde tırmanmaya çalışıyor bir an önce girecek içeriye Tarzan'ım benim.Çıkarken ağlıyor.Ben hemen kanıtlanmış ama bizde hiç tutmayan yöntemi hayata geçirmeye çalışıyorum.
Oyuncaklarrrrrrrrrrr siz bizi burda bekleyin biz haftaya gelicez tamam mı?böhüüüüüüüüüüüüüüüüüüüü :SS









Arabaya binmemizle uyuyor,,eee be!!! ne ağladın okadar kalcam diye, bak uyuyacakmışsın çocumm..Alışveriş telaşını bitirdikten sonra eve dönüyoruz Kuzen Cansu geliyor.oğlumun keyfine diyecek yok Ziraa Cansuyu çok seviyor.Oyun oynama fasılları bittikten sonra sırayla Annem Cansu baba uyuyor DAİMİ nöbetçi oğlum ve ben en son uyuyoruz.Sabah 6'da bağırmayla karışık ağlama sesine resmen zıplıyorum birgün ya kalp krizinden öleceğim bu ani kalkmalara yada dilim tutulacak...Sanırım gazı vardı poposunu mıncıklayınca uyudu...İYİ UYKULAR BEBEĞİM....

Hiç yorum yok: