21 Aralık 2010 Salı

YASTAYIM...

Tahir Eniştemin aramızdan ayrılışının 6. yıldönümü hala herşey dün gibi.Hala alışamadık,acımızı hafifletemedik bile hala taze,hala ağrılı...depresif bir hal alıyorum her yıl bu zamanlar sürekli ağlamak istiyorum mutsuzum..İbo'yu çokkk severdi kendisi '''''' KAL BENİM İÇİN'''' Cd'si çıktığı zaman sonlara yaklaşmıştık en sevdiği şarkıydı bu!!

Mev-tem derdi bana (canım benim) ayrılık olmasın dedi,Yokkkk yaaa saçmalama dedim ne ayrılması içim kan ağlayarak.Hiçbirşeyi unutmuyorum da!bunu, Cansumun bebeğimin babasının öldüğünü öğrendiğinde taaammaam demesi,Cemremin lokumumum emekler emeklemez babasının yatağı etrafında sıralaması ablamın hamile haliyle o koşuşturmaları o akılalmaz kuvveti aklımdan hiç çıkmıyor.

Nur içinde uyusun,allah rahmet eylesin,eminim ve hatta çok eminimki çok güzel yerlerde şuan....



Allah ablama ve yiğenlerime uzun ve sağlıklı ömür versin.Ablam sımsıkı sarıldı çocuklarına hiç ayrılmasınlar..

Hiç yorum yok: