9 Mayıs 2011 Pazartesi

GÜZEL GÜN!

Cumartesi günü imam'a ohooo günaydın yeni mi uyanıyorsun?dedikten sonra güne hızlı başladık.Hiçbir plana dahil olmamayı istedim.Funda ile birlikte Pınarbaşı'na anneler kıpraşmasına gidecektim ama çok uzaktı ,bugün yayılmak,hiçbirşey yapmamak istedim ki bu hafta çok yorulmuştum hem bedenen,hem psikolojik!Dmr'le kendimi arındırdım.O da iyileşti çok şükür!Sevgili Dr'umuz 3 ay kullanmak suretiyle Broncho Vaksom adlı ilacı verdi koruma amaçlı inşallah hasta olmayız birdaha!
Bu kışı hasta bakmakla geçirdim resmen Dmr bitti,Mrt başladı,Mrt başladı,Dmr iyileşti.Yeterrrr diyesim var!
Neyse esas oğlanımla temizliğe başladık.Birlikte çamaşır astık,bulaşık makinası boşalttık,süpürgeye tuttuk.Daha güzel anneler günü hediyesi olurmu yahuu!

Pazar sabahı genelde uyanır ve ben yanındaysam kendine çeker beni öptürür,sabahki tatlığı anlatılamaz.Annii Annii gel gel diye dudaklarını uzatır öpeyim diyeee yavrummmmm yerim yerim..Canım çekti valla!

Ben Dmr'i öpücük yağmuruna tutarken,baba ben bir ekmek alıp geleyim diye hazırlanmış bile.Tekmelesen gitmez,yalvartmadan!hemen anladım tabi.Kahvaltı hazırlıcam diyorum,biz hazırlarız sen otur diyorlar haha süper!Kahvaltıya mutfağa çağırıyorlar beni..ne göreyim ikisinin elinde de kıpkırmızı güller,bana uzatıyor oğlum annii bak,anni bak diye heyecanını anlatamam iyi birşey olduğunun farkında bebeğim benim.hemen öptüm sarıldım ikisine de,iyi ki annenim!Mrt seni daha çok seviyorum Demir'e  baktıkça...


Not:Şu sadece kafası olan  resim ne kadar hareket çekmiş gözüksede amaç fotoğraf makinası almaktı!

2 yorum:

Fatma dedi ki...

Canım benim, anneler günün kutlu olsun, Demir'in iyileşmesine sevindim, anneler gününü beklemiş baksana, sevgiler:)

MELTEM dedi ki...

seninde kutlu olsun şekerim!