30 Mayıs 2011 Pazartesi

sezon açıldı!

 


Cumartesi malum sınavım vardı hani şu hiç çalışmadan iyi notlar aldığım,Allah'ım fazla böbürlenmemden kaynaklı olacakki sorular acayip zordu.Ama öncesi var.Sınava giderken yolda Demir uyusun nolur uyusun diye gözünün içine baktım sessim duyuldu yoksa katiyyen bırakmazdı beni.SınavA İletişim Fakültesinde girecekmişim bir de içeri girsem,Cep telefonu ve Fot. Makinası var diye geri püskürtüldüm.Kapıda bir polis var onun arabasına emanet bırakıyorlar dedi ama sorumluluk almıyormuş,ben nasıl alıcam ki 200 kişi rahat koymuştur arabaya.Yanıma yaklaşan bir kız tel.almıyorlarmı diye bana sorunca hoppp orada arkadaş olduk.Bir de erkek arkadaş geldi aynı soruyu oda sordu onuda aldık aramıza biz muhteşem üçlü telefonuyla ortada kalanlar olaraktan.Başladık etrafta nur yüzlü teyze aramaya,ne güldüler bana,Teyzeyi bulduk hiç yanılmam kızını bekliyormuş benim makyaj çantama doldurduk telefon,kamera,fot.makinası bıraktık teyzeye.Sına sınıfına oturdum ama acayip homurdanıyorum nasıl sinirliyim,saçmalığa bak diye diye,yahu arkadaş bir dolap ayarlasana madem kilitli olanlardan tel.almayacaksan,zaten sınav heyecanı var (hahhah) dumur olarak girdim sınava,zaten sinirliydim yaaa kazzzzzık gibi sorularda üstüne geldi.Sınav bitti Çandarlı'ya yola koyulduk.İyikide gitmişiz oğlum çok eğlendi zaten dedesine aşık, dedesi de her dediğini yapınca değme keyfine...çok ağladı dedesinden ayrılırken dedesi çok güzel ilgilendi,gezdirdi,yedirdi,bırakmak kolay mı?

Dönüş yolunda dondurma aldık.Demir'e max aldım,en son aldığımda soğuk diye yememişti,dondurma kabını tamemen çıkarmadım yarıya kadar çıkarıp katladım vayy efendim senmisin çıkarmayan o toto kesin yırtılmıştır bağırırken,annecim pis olur akar dediysemde dinletemedim bana nasıl sinirlendiyse dondurmayı iki ucundan tutup kağıt büzer gibi ııvvvvvvvvvvvv diye böğürerek parçalayıp yere attı,yani arabanın içine.Şaşırma şok olma güdülerim aynı anda atağa geçmişken ne yapacağıma karar veremedim bu sinir karşısında ,bu arada çığlıkla ağlamaya devam, dondurmanın bir tarafı açık olduğu için sıkınca elinde kalan dondurma elini dondurmuşta rahatsız olmuş.Dedesinden ayrıldı ya sinirleri bozuk diye görmemeye,duymamaya çalıştım.Sonrasında gelene kadar uyudu.

Annemi teyzeme bırakmıştık onu aldık,annem başladı Demir'e sormaya gebertiyoruz ya çocuğu hergün aynı şey!
Ananem eğlendin mi dedenin orada,yemek yedin mi?d
eden seninle oynadı mı?
annen sana kızdı mı?
*****eğetttttt
baban?
*****eğettt
dede dede kıjdııııııı.............
Dedesini anneme şikayet ediyor,acayip politik velet ,şimdi yırtıyordun dedenden ayrıldın diye kendini.
Neyse Benim asab-ı  DEMİR,cemuşla cansuyu görünce yumuşadı,sinirleri geçti.Epey kudurdular.

Cansu'nun doğumgününü babamın aldığı süper süper pastayla kutladık.Asil kızım benim,Nice mutlu yılların olsun.Seni çokk ama çok seviyorum ilk göz ağrım benim.

 


Sonuç yattığımız yeri o kadar beğendi ki hiç işe gelmek istemedik.Yaz moduna girdik ailecek.
Sağlıcakla Kalın,



Hiç yorum yok: