7 Haziran 2011 Salı


Bizde haberler iyi oğlum bütün dertlerini yarım yamalakta olsa anlatıyor.Çok güzel konuşuyor yada o BENİM ya bana öyle geliyor.Acayip hınzır ve zeki,Merte dedimki suyumuz bitmiş tel edermisin getirsinler?tamam dedi aradı.beş dk. sonra zil çaldı.Gayet konudan uzak Pepee'den gözlerini ayıramayan oğlum,damacanayı alıp kapıya gitti.Yani ne diyeceğimizi bilemedik öyle birbirimize baktık Mert'le..Bir de meşhur sen büyüyünce ne olacaksın sorusu vardır ya?Demir'in beyaz atletle olduğu bir an annem,doktor olursun inşallah beyaz bu çocuğa çok yakışıyor demesinin akabinin de Annem ne olcan sen büyüyünce dediğim oğlum bana Doktar diye cevap verdi,şaşırdık demekki sürekli kayıtta ona göre hareket etmeli artık.

Okuldan yazı geldi.07.06.2011 saat 07:30 da gösteri biletleri okulda satışa sunulacaktır diye.tuhaf geldi gün içerisinde alırız değil mi sonuçta öğretmenimizi arayıp durumu sordum meğer yer seçimi için her sene böyle bir uygulama varmış.Mert'le dalga geçtiğimiz bu konu önümüzdeki 50 kişiyi görünce son buldu.Bu nasıl birşey ya banka kuyruğu yada elektrik su kuyruğu şaka gibi.İlk gösterimiz malum bekledik işe geç kaldım falan falan.Öğretmeniyle ayaküstü bir sohbet ettik.Sinevizyon gösterisi çekimlerinde kameradan hiç hoşlanmamış,ağlamış kameraları sevmiyor dedi öğretmeni.İnşallah bunca beklediğim sıraya değer ve güzel bir gösteri olur.Gösteri hala gizemini koruyor,Kıyafetler takım elbise ve şirin kostümü oda henüz ulaşmadı elimize çok heyecanlıyım kesin ağlarım...

Bu arada tuvalet yapmayada eğimliyiz kaçaklar olsa da,iki tane alıştırma külodu aldım hiç giymek istemiyor giymiyorda nitekim,Öğretmen birkaç ayımız daha var dedi .Kakayı hala gizli saklı kuytu köşelerde yapsada çişi söylüyor,çişi tuvalete dökmek ''bay bay çiş'' demek pek hoşuna gitti.ısrarcı olmuyorum,çiş varmı diye soruyorum o bana söylüyor yada bazen halıya yapıyor hiç umursamıyorum,kurtulmak istiyor anlıyorum,yatarkende bağlıyorum ,genelde yapmış oluyor epeyce hemde,çok sıvı tüketen bir çocuk olduğu için sanıyorum.Fazla sıkmadan,sıkılmadan,kendi istediği gibi zamana yayıyorum bu işi.Bunun bir okulu yok,canı istediği zaman yapsın düşüncesini savunanlardanım.

1 yorum:

Fatma dedi ki...

Bu ne tatlılık yahu, şapka pek yakışmış kuzuya:) Büyüyorlar annesi, hem de şaşırtacak kadar hızlı:)