23 Haziran 2011 Perşembe

havada aşk kokusu var!!!

Evet aynen öyle.DMR sınıf arkadaşı Duru'yu her gece yarım yamalak anlatmaktan bıkmaz usanmaz,kendi kendine ona hıııııııı du bakayım'' da der üstelik yaban gülü!Öğrendim ki Duru'larda da aynı durum söz konusuymuş.Dmr okula gelmediği zaman annesine yok gelmedi bugün diyormuş.Hemde üzgün bir ifadeyle.Aman yarabbi!!Bugün Öğretmenimizi aradım nasıl benim asabi diye,şuan yemek yediriyorlar Duru'yla birbirine demezmi?heheee çok tatlılar ya...Birbirlerine hitapları da şöyleymiş;
Duru Demir'e :Apaçi diyormuş (naptıysa kıza)
Demir'de Duru'ya : Cadı diyormuş.( Geçen Hafta ısırmıştı da oğlumu)

Hep birbirinin çifti oluyorlar gösteride de öyleydi, hep birlikte oynuyorlarmış okulda , çok iyi anlaşıyorlar.Bende bu arkadaşlığa hayranım ve içim bir hoş oluyor çok duygulanıyorum.

Okadar da tatlı ki Duru bir içim su yani,lokum gibi, beğenmesinde ne yapsın benim sıpa!

Hiç yorum yok: