21 Eylül 2011 Çarşamba

Nurturyaaa

   Evet böyle söylüyorum Nurturya..Bu benim ilk mim'im!Allahtan çalıştığım yerden:))

Nurturia için ilk aklıma gelen yeni doğmuş bebeklerin kokusunu burnumda hissetmek:))

Canım arkadaşım Füsun'un önerisiyle tanıştığım bir site,

ilk başlarda çok keyifliydi sonra gerek benim zamansızlığımdan gerekse gruplaşmalardan dolayı sorulara verilmeyen cevapları da sevmeyince güncellemelere ara verdim ama Çocuğumla ilgili bilgiye ihtiyacım olduğunda ilk açtığım yerdir.Bugulog'a Bayılıyorummm.

Gerçek bir dost edindirdi bana ,keyifli vakit geçirdiğim,derdimi anlatabildiğim ve anlayabildiğim...

Nurturia olmasaydı Nehir Beyazıt'ı tanıyıp hergün iyileşmesi için Allah'a yalvaramayacaktım, yokluğunda da dua edemeyecektim.

Takip ettiğim çocuklar var,oğluma benzettiğim bir sürü bebe.....Sahibesi de hoş bir hatun, başarılı..Başarılarının devamını diliyorum,bol bebeli,bol sohbetli günler....

Bende beni bu siteyle tanıştıran arkadaşım, Masumiyet Çileği,ni ve Füsun sayesinde tanıdığım Defne Nil'e sevgilerimi sunuyorum ve Mimliyorum!!

Hiç yorum yok: