5 Eylül 2011 Pazartesi

Cumadan girdik tatilee yaşasın yaylancazz yan gelcez yatçaz,yatçaz kalkçaz yicez iççez tekrar yatıcaz falan falan iple çekiyordum bu tatili ne zaman hangi ara bitti çok bedbahtım.Haftasonu evim uzun zamandır görmediği temizliği gördü,karı koca ve çocuğumuzla birlikte giriştik temizliğe,hiç kimse bizim gibi yapamaz en güzelini biz yaparız gazıyla.Evet yorulduk ama değdi,arife günü evi bırakıp giderken parlıyordu resmen.Kafkaf dedemizi epey özledik öyle böyle değil dile kolay iki ay dedesiz geçti,artık dayanamayacaktı ki götürmek en iyisiydi.Arabadan iner inmez dom dom (davul) istedi.Davul eşliğinde dedesine sürpriz yaptı.Dedenin mutluluğu görülmeye değerdi,gözlerinin içi gülmek deyimi dedemiz içindi sanki o an!Öpüştüler seviştiler koklaştılar hasret giderdiler,tipleri de benziyor,zaman zaman gülüşleri,rahat tavırları,keyifli halleri ve birde kaşları:))Demir hiç bize düşmedi bende bu sayede dinlendim.Dönerken dede buruklaştı anladım gitmemizi hiç istemedi,ama bayramlaşmamız gereken başka sevdiklerimiz de vardı.Demir çok ağladı ayrılırken Çandarlı çıkışında da sızdı,


Çandarlı'dan Çeşme'ye varan yolculuğumuzda epey sıkılan sıpa,bize gidene kadar yapmadığını bırakmadı.Bakkalda Meymet dedesini gördü.Dedesi de Demir'e balık almak için bizi bekliyormuş.Demir hangisini seçerse ona o alınıyor.Demir dedesinin arabasına binerek gitti, bize hiç bakmadan.Babam bizden önce evdeydi,teyzemler vardı annemler,Demir'i alıp eve doğru yöneldiler,bakakaldım.Anne ben ben dedim.Sevgili hadi yürü sen mi kaldın artık demezmi????

Yemekten sonra Çeşme çarşıya gittik.Fuar gibi iğne atsan düşmüyor,sakızlı dondurmamızı aldık ve döndük,ya biz yaşlanıyoruz yada insan olarak girdiğimiz heryeri bozuyoruz.Bir gecede anamda kaldıktan sonra evimize dönüyoruz konforu ve rahatı hiçbir yerde yok evimin.

Ertesi gün misafirimiz vardı Funda&Ekin nasıl özlemişiz ana oğul,gitsinler istemedik.Çok güzel oynadılar,Demir'in oyuncakları yine kıymetlensede Ekin'den pek saklamıyor.Giderken yine aattı kendini yerlere,acayip yapışkan bırakmıyor kimseyi yapıştı mı?

Bir ertesi gün Arabalar'a gittik,uzun zamandır listedeydi ama vakit bulamadık,nerdeyse kalkacak vizyondan,Demir çok şaşırdı sinemaya girince,her yeri inceledi tel tek,bu ne? bu ne? 21:15 seansı,biz ve bir aile daha var o kadar özgürce dolaştı,istediği yere oturdu kalktı,filmin sonuna doğru bir baktık.eli ensede,ayakkabının biri çıkmış,çorapta çıkmış uzatmış öyle uyku modunda acayip güldük.tam kro!


Hiç yorum yok: