12 Aralık 2011 Pazartesi

gezenti aile

Şenlikli kalabalık bir haftasonunu daha geride bıraktık.Temizliğe yardımcı bulamama sonrası biz yaparız hahayy modunda karı-koca giriştik temizliğe,elimize sağlık cidden erkek gücü ile başka oluyor bu işler sağolsun çok işime yaradı.
Cumartesi günü teyzemler,ablamlar,babamlar ve biz epeyce kalabalıktık ama çok eğlendik.Gecenin sonunda sevgili eşim ve enişte görülmeye değerdi,dayanamıycam yayınlayacağım:))
Pazar günü oğlumun bizi 7 de güne başlatmasıyla,saat 10 gibi sokaklarda buluyoruz kendimizi hava da nasıl güzel illaki açık alan tercih ediyoruz.Neresi neresi derken buca gölette sonrasındada Hancı diye biryere gidiyoruz.Birdaha gideceğim biryer değil ama günü kurtardı Demir çok eğlendi.Göletin sakinliği dinginliği mis gibi havası,Demir'in özgürlüğünün engellenmemesi acayip keyifliydi.Sandal,yada kayıkta olabilir tur attık ördekler eşliğinde ,ördeklere Ülker 9 kat verdi oğlum ekmeği nerden bulalım hem  bayram etmişlerdir değişiklik iyidir.
Hancı'da atların yanına gidiyoruz hemen,başkada güzel biryer yok açıkçası sevmedim.
Demir at'a birşey anlatıyor hızlı hızlı at'ta ağzını açıp yetişmeye çalışıyor kafasına ,iyi küfür yedi benden,yiyecek kuzumu benim.Tabi Mert dururmu alay konusu oldu at'a bile saldırıyordu az kalsın oğlunu yiyecekmiş zor tuttum diye herkese anlatmaya başladı.Aklıma geldikçe gülüyorum napayım Yengeç burcuyum ben sahiplenmede, korumada sınır tanımıyorum malesef...
İşte olay anından önceki diyalog...


Sonra bir alışveriş merkezine gittik,Şu sıra favorimiz oyun hamuru nereye gitsek hamur alıyoruz,bir ara sadece araba,bir ara boyama kitabı,bir ara tamir setleri büyüdükçe istekleri de farklılaşıyor.Neyse hamurunu önce alınca alışveriş daha kolaylaşıyor,yoksa sıkılıyor,kaçıyor bu sefer ki sihirli kelimem eğer durmazsan hamuru bırakırız,boya alırız.Hemen boya istemiyorum diyor bizde keyifle alışverişimize başlıyoruz.Son dakikalarda bu hale geliyor:))))bizde daha fazla üzmüyoruz hemen çıkıyoruz...

Tam 3 saat hiç durmadan hamur oynadık ilerde sende okuyacaksın bunları acayip sıkıldım annecim affet,birşeyi 40 kere tekrarlamasak hani nolur!
yarım saat değil-1 saat değil 3 saat yaaa bende insanım..
Kendi şekillerini beğenmeyince mızıklanan bir oğlum var benim.o yüzden o ismini söylüyor ben bütün yaratıcılığımla uyguluyorum şekilleri,
bu da ben ve oğlum,
hani ben diyen babasına,
d:''annemi seviyorum ben''yani sana yanımızda yer yok..:))

sağlıcakla kalın,

Hiç yorum yok: