7 Mart 2012 Çarşamba

çok bilmişşş..

**Doğumgünü hediyesi askerler gelmiş hani küçük plastik 50-60 tane olanlardan,hepsini düzeltiyor,bende birşeyler anlatıyorum sürekli,askerin biride düşüp duruyor sinir oldu;

Git başımdan Anneeeeeeee...........


** Banyodan çıkan babasına;
Saatler olsun Baba............


** Ablam,ben ve arkadaşı,bizim kızlar Cansu ve Cemre birde arkadaşının kızı balık yemeğe gittik,6 dişi tek horoz benim oğlan,otoparkçı ablama sol yap gel falan diyor ama on kere üst üste,kadın olunca acemi sandı herhalde,bizde gülmeye başladık bize bağırdı;

Hiç komik diil gülmeyin..........


** Her akşam dedesinden sürpriz bekleyip dün akşam gelmeyince,

Dede geri gidermisin..............


** Sürekli kendisini çekiştiren Cemre'ye;

Beni bi bırak,kötü çocuk olma................


** 20 tane fotosunu çektim,hepsinde gözü kapalı,annecim gözünü aç güzel çıkmıyor diyen annesine,

Gözümü acıtamam..........

4 yorum:

hypo dedi ki...

o köfte dudakları hangi kızlar yiyecek annesi:)

MELTEM dedi ki...

ben tabikiii

Fatma dedi ki...

Şekerpare bu ya, kuzuya bak, mıncır her tarafını annesi benim için lütfen:)

abide dedi ki...

Çok tatlı :))