20 Mart 2012 Salı

hoşgeldin ilkbahar!!

2 yaş sendromunu arar oldum,3 yaş sendrokrobikosu beni daha çok zorluyor.
Hemde yöntemlerimin hiçbirisi tutmuyor arkadaş,
mola vermek iyi geliyordu ona da banada! artık yemiyor,
odana git düşün diyorum seni üzdümmü paydon diyor!
bana ve babasına vuruyor,bağırarak,bağırmayarak yanlış olduğunu anlatıyorum,
annelere babalara vurulmaz çok ayıp diyor!

kendi cevaplarını kendi veriyor ki bende engel olamadığım bir şekilde sırıtıyorum,nerde kaldı terbiye!

Yine ezanla uyandığımız bir cumartesi sabahı sabah 8:45 vapuruna babamızı bırakıyoruz,ona bir vinç almış babası Özdilekten,kaldırma ve geri gitme özelliği var ,ama en önemli özelliği ileri yok,vapurdan oraya geçiyoruz.ama o saatte orada bizden başka kimse yok ama enerjimiz full.
Özdileğin parkında oynuyoruz bir saat kadar,o kadar çok esniyorum ki ağzımın yırtılmamasına şaşmamak lazım,çalışanlar bir bir gelirken herkes bir bakıyor bize,sabahın köründe ne işleri var manyakların diyorlardır doğru.

Neyse arabamızı değiştiriyoruz,biraz da gezdikten sonra eve dönerken tıraş olmak isteyip istemediğini soruyorum,evekk çok demezmi?kaçırmıyorum bu fursatı,yine çok tatlı oldu velet.
Akşamda Demir'e sepet havası yaparak arkadaşlarla anlaştığımız üzere Rakı-Balığa gidiyoruz,Canım hiç istemiyor ve yolumuz uzun olduğundan sevgiliye içiriyorum malum ehliyet lazım.Epey bir eğlendikten sonra evimize dönüyoruz.21:00 sularında uyuyan oğlum,biz dönene kadar uyumamış bizi beklemiş kıyamam,bağrıma basıyorum.

Pazar sabahı sevgilimiz Duru ile anlaştığımız üzere Urla yollarına düşüyoruz,hava ne kadannn güzel allahım,evde durası yok insanın,içim kıpır kıpır oluyor bahar geldimi?yaz ve kış benim mevsimim değil,sonbaharla ilkbaharı seviyorum ben neyse,mercedesimizi de alıyoruz.

Nerden aldık,annesini babasını alan yanımızda bir kere binelim,tabi binmesine binin de ,verir mi?
Vermez birtek Duru binebilir,öyle diyor binmek isteyenlere,
Urla pazarına gittik nasıl güzeldi,enginarlar taze taze bayılırım,o otlar envayi çeşit ,fırsat olsa da her hafta pazara oraya gidebilsek,
Dönüş yolunda resmen bayıldık temiz hava çarptı herhalde,Demir kucağımda uyumuşuz eve kadar güzel bir haftasonuydu.





İşte kareleri,

3 yorum:

hypo dedi ki...

dur daha ne dayaklar yiyeceksiniz.
bu daha başlangıç.

MELTEM dedi ki...

sağol baba,
içime su serptin....

Fatma dedi ki...

Bizim oğlan bir şeye kızdımı babasına gelip vuruyor bu üç yaşın özelliği galiba, otomatik kendi de bilmiyor neden vurduğunu:)