7 Mayıs 2012 Pazartesi

bozuk

benim gibi eşyalarda yaşlanıyor sanırım,
elimi nereye atsam bozuk ev aleti vs vs.
zamanında bosch ta çalıştığımdan mütevellit bütün eşyalarımızı boschtan aldık,
en iyisi diye bilinir demi oysa
sırasıyla rondo,mikser,elektrik süpürgesi,saç kurutma makinası
dünde tv bozuldu tam bedeviyiz yani.
Rondo ve mikseri aldım.
Elektrik süpürgesi hediye gelecekmiş bana, beklemedeyim ablamın süpürgesini kullanıyorum şu ara.
Zamanında makyaj malzemesi satan biryer 100 Tl'lik alışverişe uyduruk bir saç kurutma makinası vermişti hiç kullanmamıştık ,diğeri bozulunca yerine o geçti şimdilik,yoksa kendini bile ısıtmıyor ama yaz geldi,kışa doğru listeye eklenir.
Kurutma makinasının farklı olduğunu farkeden Demir,anne bu da mı teyzemin demezmi?
Koptuk!!
Televizyonun bu kadar yıl bile dayanmış olması mucize ,eşimin amcası almıştı en uyduruğundan düğün hediyesi,zaten hiç sevmemiştim.Hemen yerine babamlardaki tv fazlasını aldık,tabi o da listede..

Bu liste uzar gider,
Ben yaşlanıyorum,onlar yaşlanmasın mı yani?
Allahtan küçüklerde sıkıntı var,büyüklere birşey olmasın şu sıra aman haa,çocuk okutuyoruz kardeşim:)

Haa bu arada hala arabamız tamircide ,bir rivayete göre o da yarın gelecek...

Hiç yorum yok: