29 Nisan 2012 Pazar

bitirim

-Saat: 22:00
Demir;pasta istiyoyum anne,
hemen kalktım en bisküvilisinden supangle yaptım.
Tepsiyle odaya getirdim.
Bir kaşık yedim soğumuşmu diye bakmaktı amacım..
Demir;bunu bana yapmıştın bitiriyosunn anne..

-Ameliyat olan teyzesinin burnuna çarpan demir,
aanneee koş buz getir teyzemin burnu acıdı...

-Ben ve sevgili uyku öncesi Demiri yerken,
Demir,anne beni bırakma,bırakacakmısın yoksa
yoo seni asla bırakmam dedim
Sevgilide ooo elin kızı alır götürür nereye bırakmıyorsun paşa paşa bırakacaksın dedi.
Demir,ben annemi bırakmam çok seviyorum onu..

-Justin Bieber hayranı Cemre ile oynarlarken,
Demir,Anne bu şarkı Engilisçee..

-Offf çektim derinlerden evin oyuncak dağınıklığından bıkmış bir halde,
Odasından koşa koşa gelip,
Noldu anne benden sıkılıyomusun?..

SENİ ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUM KUZUM...

1 yorum:

Fatma dedi ki...

Hey yavrum hey, senin ki pek yaman söyleyeyim ben, damardan giriyor hep, öpüyorum çok Demir'i ve seni:)