25 Eylül 2012 Salı

GURUR


Geçen hafta kontrolümde dr kız gibi ama,, haftaya erkek dersem şaşırma demişti,
11.14 hafta ikili test yapmak üzere verileri topladıktan sonra,çok sağlıklı ve hiç durmuyor yerinde,
ölçü alana kadar ter döktüm dedi.
Yahu dr bizden uslu çocuk çıkarmı yaww dedim içimden!!
Çok sağlıklı muhtemelen test sonuçlarını da iyi alırız,dedikten sonra başka birşey var mı dedi?
Olmaaz mı?
eee dedim erkeğe dönmüş mü?
:))
allah döndürmesin dedi gülüştük,
yok göremiyorum sürekli hareket halinde ve istediğim noktaya odaklayamıyorum dedi.
İyi napalım dedim,
tam kalkarken erkek erkek hadi gözünaydın dedi.
Kız olmasını istiyordum değişik olması için, ama hiç şaşırmadım ve üzülmedim sağlıklı ya en önemlisi o..
en önemlisi de allah oğlumun gönlüne göre verdi,
kız olSaydı sürekli kolunu,bacağını ısırmaktan bahsediyordu böylelikle Demir'den kurtuldu yavrucağız.
babamız ise acayip havalarda :))
Arkadaşımın biri dedi ki, sizin aile neyle başlarsa öyle gidiyor cidden öyle birşey var;
ama bilimsel olarak bizle alakası yok erkeklerimiz çok istikrarlı :))
annemin iki kızı ben ve ablam,
ablamın iki kızı cansu ve cemre
benim iki oğlum demir ve gurur!
annem memnun durumdan yıllardır kıza doymuştuk ohh çok sevindim dedi.Zaten hamile olduğumun ilk haftası iki tane mavi battaniye almıştı bile!
babam da içime doğdu biliyordum dedi.temiz kalpli ailem!

Erkek haberini alınca baktım Demir'den ne var ne yok diye,
herşey fazla fazla varmış kaç aylık maaşımı yatırmışım kıyafetlere bilmiyorum ama
iki yada üç tane hastane çıkışı alsam yeterli olacak sanıyorum o denli!
2 numara olmak böyle birşey demekki!
:))))

Sağlıkla kucağıma alırım inşallah....



5 yorum:

maviye iz süren dedi ki...

İnsanın gönlünden geçen ikincinin farklı olmasıdrı ancak olmasa da olur önemli olan sağlıklı,hayırlı evlat olması:)kolaylıklar dilerim.

Gulcin dedi ki...

Ismini cok seviyorum Gurur ne guzel oldu :)
Saglikla gelsin :)

Mucit Anne dedi ki...

Hayırlı olsun. Zaten ya iki kız olacak ya iki erkek :) Benim bir kızım var. Doktor kız gibi gelecek ay kesin söylerim dedi. Umarım biz de değişiklik yoktur. Sevgiler... :)

Unknown dedi ki...

İki erkek annesi olucaksınız hayırlı olsun.Benimde oğlum var bizim ailedede hep erkek var hatta biz üç kardeşiz iki erkek kardeşim var bende kız olsun çok istiyorum (bu arada daha hamile değilim seneye inşallah)Ama tabi en önemlisi hayırlısı ve sağlıklı olması.Allah sağlıklı ve hayırlı evlat nasip etsin hepimize.Gururuda sağlıklı bir şekilde kucağınıza almayı nasip etisn allah.

MELTEM dedi ki...

güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim..