18 Eylül 2012 Salı

kız mısın erkek mi?

Cuma dr kontrolümüz vardı.
Mide bulantılarımın hafiflenmesinden dolayı keyifli gittik bu sefer!
Sevgili dr'um ki,çoookk seviyorum onu ben!
önce baksak sonra konuşsak,hay hay dedi.
Elini başına yaslamış,ayakları hareket halinde kıpır kıpır bir bebek!
iki hafta öncesine göre ne çabuk büyümüş,şaşırdık.
ısrarlarıma dayanamayan dr' um,
kıza benziyor ama gidip te pembelere bürünme,
bir hafta sonra erkek diyebilirim..
cinsel organları her iki cinsiyette de nerdeyse aynı hafta itibarıyla dedi.
4d baktı ama nasıl eciş bücüş bebek pozisyonda kötü.
çok sağlıklı bir bebeğin var,
herşey yolunda haftaya görüşürüz diye ayrıldık.

Nerdeyse iki gecede bir doğum anılarımıza bakıyoruz.
Doğum yaparken başımda beni çeneye tutup güya sakinleştiren hemşir (erkekti) ile aramızdaki diyalog şöyle

ilk bebeğiniz mi?

ben; evet ilk ve son...

ikincisi içinde gelirseniz ben sizi görürüm ama....

ben; ayyy saçmalama kesinlikle istemem.

aslında saçmalayan benmişim haklıymış meğerse; nerden bileyim:))



Demir'den haberler,
ballı lokma tatlısı, antep fıstıklı lokumum, bal bademim tadından yenmiyor büyüdü mü ne?
Bizim evin erkeklerinde kocam ve oğlum,
kumanda pil kapağını kırma konusunda resmen bir yarış var,
ne isterler kapakçıktan bilmem,
hiçbir kumandamızın kapağı yok yada kırık,
kapaktı düştüydü olduydu derken çalışamaz halde
her neyse akıllı kumandalardan almaya gidiyoruz ailecek,
önce eczaneye uğruyoruz.
hani şu küçük şekerlerden veriyorlar demir'e iki tane!
yolda milyonkere oyuncakta alcaz mı?alcaz mı?alcaz mı? diyen oğlumdan,
şekerlerden birini bana vermesini rica ettim,
hayırrrrrrrrr onlar benim dedi,
akabinde haaa diye gözlerini fal taşı gibi açarak,al al al annecim diye zorla verdi.
nasıl hesap etti bunu,
3 gündür mert'le aynı konuyu konuşuyoruz.
.....

Hiç yorum yok: