4 Temmuz 2013 Perşembe

bugünlerde....

Öncelikle Demir İle Aramızda Geçen İlginç Diyalogları Tarihe Not Edeyim.
öğle Uykusuna Yatalımmı Dedim
Dediki; anne Beni Kızdırma Bak burda Dururum .
Gözlerim Açıldı Haberlerle Alakasız Duruyordu Oysa Tepki Neymiş Anlamış Mutluyum Gururluyum.

Demire Sesleneceğim bütün İsimleri Saydım Demir İsmi Çıkamadı Ağzımdan
Cansu Mert Gurur Dedim
Dediki; anne Demir Diyeceksin Bi Konuşamadın.

Geçen Gün Kızdım Dudaklarını Büzdü
Dediki; hani Ben Senin Kuzundum Öyle Demiştin

Ne Yemek Yapıyorsun Anne Dedi
Köfte patates Dedim
Pilav Yap yoksa Yemem İkisi Güzel oluyor.

Birde Peydah Olan Başka bir durum Var Şunu Yaparmısın Getirirmisin Dediğimde "Sen Öyle Mi İstiyorsun Diyor" sıkıysa Evet De Piskopataa Bağlıyor Lafı Kıvır Çevir Bir Hal Oluyorum.

ücretsiz İzimdeyim Uzun Yıllar Sonra İlk Defa Yazın Evdeyim Annemlerin Ordayız Genelde. Yüzmeyi Öğrendi Köpek Gibi Çokk Şirin Yüzüyor Aynı Yaştaydım Bende Öğrendiğimde Küçüğüde Soktuk Çıkarırken Ağladı Çok Sevdi denizi.

Kardeş Kıskançlığı Henüz Var Değil Ama Gurur Agulara gülmelere Başladığındn Beri İlgiiyi kendine Çekmek İçin Bağırmalar Var Şimdilik Hallediyoruz Ailem Ve Arkadaşşlarım Önce Demir Sevilecek Konusunda Bilinçli Ama Sokağa Çıkınca Gurura Yumuluyorlar Sinir Oluyorum Temas Etmesek Daha İyi Diyorum Bazen Saygısız Sın Dermiş Gini Bakışlara maruz Kalıyorum .
Evet İki Çocuk Çok Zor Duygusal Olarak özellikle Geçen gün anneme Dedimki Anne yatakta Solumda Demir Sağımda Gurur Yatıyor Kafamı Nereye Çevirsem üzülüyorum Gurura Dönsem Demir Uyanır Görürse Üzülürmü?demire Dönsem Gurur Yüzüstü Yatmayı Seviiyor Boğulurmu?diye.
Annem Eve Gidince Ağlamış Üzülmüş bu Kadar İnce Düşünmeme..
İki Çocuk olmasının tek Sıkıntısı Adaletli Davranmak Yoksa Yemek Bulaşık Ütü Gezme Hepsi Hallediliyor.

gurur Un Saçları Acayip Dökülüyordu Ağzı Boyunları Ellerinde hep Saçları Vardı Bende sıfır Kestirdim Çirkindi daha Çirkin Oldu keloğlanım benim.
Seviyorum Sizi Çok..

Hiç yorum yok: