18 Temmuz 2013 Perşembe

tarihe ilginç komik not.

İzmir büyükşehir belediyesinin süt kuzusu projesine dahil etti babam bizi sağolsun 15 günde bir iki çocuğum için 8 lt.süt alıyorum.onlarda sağolsun sütlü tatlısız günümüz yok nerdeyse. Tire süt üretiyor firma müşterimiz mühendisi arkadaşım olunca rahatlıkla içiyoruz yiyoruz.
Reklamlarrı geçelim.
Evde yoksan süt geldiğinde hakkın yanıyor.
Yazlığa gidiyoruz falan komşuya bırakmalarını rica ettim onlarda nüfus fot.bıtakırsanız komşuya olabileceğini söylediler.bende hakkım yansın ya dedim vermedim nüfus fotokopisi falan.kızdım da.

Sabah 80 yaşlarında bi amca zili çaldı elinde sütler dün siz yoktunuz bize bıraktılar dedi hayatımda görmedim amcayı siz kimsiniz diyemedim basiretim bağlandı kal geldiği anlardan biri.arkasından baktım yan apartmaa falnda girmedi aradım hemen belediyeyi.dedim evham hastasıyım ne bileyim kimden geldi bu.komşuya bırakın dedim bin dereden su getirdiniz bu ne Şimdi dedim.ne bileyim akepe zehir  atmadı içine adam koptu güldük epey güldük beni arayacaklar.
Sağlıcakla alın.
Hayırlı ramazanlar

Hiç yorum yok: