22 Nisan 2011 Cuma

bloğum seni sonunda görebiliyorum..

Bloğumuzu sonunda  google reader da görüntüle demeden direk görebiliyorum çok mesudum yarebbi!!
Neler oldu nelerrrrrrr!!
Demir koca çocuk oldu hhahahaaa!!Erdi erecek.
Cidden feci hareketli,saniye oturduğunu gören yoktur.Kreş hala artılarıyla devam ediyor.Artık dede,baba,teyze,anane okula götürürken baybayy deyip çantasını alıp gidiyormuş güzel güzel.Ama bu durum benim için geçerli değil tabiki eee en çok beni seviyor,benden ayrılmak istemiyor.Ben götürdüğüm zaman öğretmenine annemiii iştiyom diyormuş.Mert eve benden önce gelirse,kapıda Dmr'i o karşılarsa yüzüne bakıp Annemi İştiyom diyormuş,yani Merti gördüğüne memnun olmuyor,Mert'in nasıl bozulduğunu,bunu bana anlatırken ne kadar sinir olduğunu anlıyorum..içten içe gülüyorum ne yalan söyleyim,darısı başına şekerim!!

Cumartesi Funda&Ekin'le inciraltında çok keyifli saatler geçirdik.Sonrasında bize geldik.Oyun oynadılar, sonrasında Dmr'e hiç ilgilenmediği,bir kere bile eline almadığı oyuncaklar cazip geldi Ekin'e vermemek için sahte gözyaşlarına boğuldu paylaşmayı sevmeyen bir tipti o gün!Bizde gün boyunca peşlerinden koşa koşa yorulduğumuz için(günah çıkarıyorum) açtım caillou'yu ohhh kahvelerimizi rahat rahat içtik.Tembel değiliz yorgunuz:))

Demirin odasının yanından geçerken bakmamaya özen gösteriyorum,hırsız girmişte iğne aramış gibi,oyuncak çöplüğü gibi bir hal aldı ,hergün bu işkenceden bıktım saldım bıraktım kendi haline ister toplasın,ister kalsın!!
işte bu da kanıtı!kendine ancak masanın üstünde yer bulmuş!

Bugün kreşte 23 nisan kutlamaları var,öğretmeni en çok onun oynadığını söyledi.Bunun yanında kendi yaşıtlarına bebi dediğini,yemeğe,bahçeye,hayvanların yanına giderken en önde gittiğini biri önüne geçerse ittirdiğini ön safları kimseye bırakmadığını,herşeyini kendi yapmak istediğini de belirtti.Bi de çok mutlu olduğunu da iletti.Kuzum benim doğdu doğalı öyle,allah hep mutlu etsin.
Sevimli çocuğum benim.
Bu hafta 23 nisan etkinliğine katılacağız Funda&Ekin'le birlikte,gece İlke'nin doğumgünü var.Pazar günü çarşı pazar iki gün yetmiyor artık napsak acaba!!

1 yorum:

Fatma dedi ki...

Çok şeker oğluşun var, maşallah. Odası da bir harika, çok güldüm yazına. Bizim odamıza benziyor, bazen gerçekten enerji kalmıyor toplamak için.
Not: böyle çok yorgun olduğum hallerde 15 dk. çizgi film izlettiriyorum, yalnız değilsin şekerim:)