29 Nisan 2011 Cuma

demirim mi?

Demirim 3 gündür ateşli ama inatçı değil,ibufen verince düşen cinstten,Bizim muhteşem Dr.umuz kolay kolay antibiyotik vermez,3 gün bekler vücudun yenmesini virüsle tanışmasını hala geçmediyse antibiyotiye başlarız,dolayısıyla bugün son günümüz akşam karar vericez ne yapacağımıza...Çok mızmız,huysuz sürekli anne anneee ben yanındaysam baba baaaabaaa,ııııhh ıhhhh diye sürekli homurdanma çok üzülüyorum ama dudaklarının kıpkırmızı, yanaklarının kıpkırmızı olması ayrı bir çekicilik verdi,bir de ateşten dolayı atletle geziyor ya bembeyaz kaymak gibi öpmelere doyamadık günlerdir.Ne psiko bi aileyiz yarab!

Üç gündür okula gitmiyor acayip sıkıldı ,anneme sürekli atta atta diyormuş,yazık annem onu nasıl gezdirsin daha kendini toplayamadı bile.Aslında şu sıra ona bakması bile iyi değil ama bizim bir yedeğimiz yok annemden başka,o olmasa ne yapardık bilmiyorum.

Birkaç gün önce acayip şaşkınlık verici bir durum geldi başıma!Teyze,hala,dayı,amca -anne baba- yarısıdır,Gerçek anne ve babaya bir şey olduğu zaman onlara emanet edilir çocuklar.Bizde yiğenlere tapılır,evlattan ayırt edilmez can verilir CAN...
Öteki tarafta on paralık oyuncak saklanamaz el çocuğundan bile.Adı üstünde çocuktur yine alınır,Sadece maddi değeri olan herşey yerine getirilebilir,ama bu yapılan manevi olarak hoş olmayan,basit,sığ insanların hareketidir, kınamaktan başka elimden birşey gelmiyor malesef ona bile değmez aslında.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
DMR'in öğretmeni Şermin aradı.Hal hatır sorduktan sonra Demirim nasıl?...IHNKKKKK.
(Kalakalma efekti)
Hayır  olamaz o benim Demirim diyemedim tabiki.Nasılda benimsemiş kuzumu,şaka bir yana çok hoşuma gitti öğretmenimizi çok seviyoruz!**En büyük rakibim**
Demir okula gitmeyince,bizde haber vermeyi unutunca çok meraklanmış.Sağolsun,
Şermin ve ben rakibiz ya!Demir'e öpmüceksin öptürmüceksin Şermin'i diyorum,giiiiiiiittttttt diyor bana sıpa!
Öpmüceksin dedim o kadar diyorum bu sefer elinle ittiriyor beni gittt gittt diye!e
ee çok erken oldu itilmek için henüz erken daha alışmış değilim!bana bak cüce seni sadece ben öperim diyorum yumuluyorum dört köşe oluyor zevkten.en favori oyunumuz bu!



Sağlıcakla Kalın,unutmayın paylaşıldıkça büyür herşey!

1 yorum:

Fatma dedi ki...

Çok geçmiş olsun Demir'e. Tez iyileşip okuluna gitsin. O pembiş yanaklarından öpüver annesi.