14 Nisan 2011 Perşembe

yorgun yorgunummmm

Her ne kadar sevmesemde İbo'nun yorgunum şarkısı tam bugünlerdeki ruh halime uyuyor.İçimden hiçbirşey yapmak gelmiyor.Depresyondayım galiba...
Annemin operasyonu zorlu şartlarda gerçekleşti çok şükür şimdi iyi.Ama stent operasyonunda bütün gece yoğun bakımda kalması ailece bizi epey gerdi.Gerildiğim bir diğer şey ise biz yoğun bakım önünde annemi beklerken hastaneye LİBYA dan gelen 1-3-5 aylık 2-4-6 yaşlarında ameliyat önlüğüne sardıkları bütün bebeler gözümün önünden geçtikçe ağlama krizine girdim.bu annelik ne menem birşeydir.Burnuma Demirimn kokusu geldi taaaaaa içimden,çok sızladı heryerim çokkkk..Allahım yardım etsin hepsine....
Annem kriz geçirdiğinden beri epey dağıldık Mert&DMR ve ben birtürlü toparlanamıyoruz.Bu bir aylık süreç hem fiziksel olarak hemde kimyamı bozmuş durumda..Demirin okula gitmesine hem seviniyorum hemde küçük olduğu için kıyamıyorum.Seviniyorum yeme içime uyuma oynama konuşmasının hızlanması hoşuma gidiyor ama öte yandan bu hafta hasta oldu mesela antibiyotik kullanmak zorunda kaldık ikinci defa.Dr'umuz içimi  rahatlattı gerçi bu sene değil 2 sene sonra versen o mikroplarla yine tanışacak dedi.Babam her sabah bize gelip Dmr'in uyanmasını bekliyor,uyanınca giydirip kendi evlerine götürüyor,kahvaltı yaptıktan sonra okula bırakıyor,o yazlığa gidince bu işi ablam devralıyor falan falan.bunları yazarken bilee offffffff diye bağırasım geliyor..
Öbür yanımda yazın gelmesiyle kıpır kıpır.Merte havada aşk kokusu var demi dedim haftasonu?Şaşırdı!
Şaşkın seviyorum seni çok!
Konudan konuya geçiyorum dedim ya iyi değilim pek bu sıralar Sağlıcakla Kalın,

Hiç yorum yok: