12 Temmuz 2011 Salı



3 gün kemiklerimizin bile dinlediği kısacık tatil çok iyi geldi.zira işe gelemeyecek durumdaydım artık.yıllık izinlerimi de annemin ameliyatı,dmr'in kreşi derken kullanıp bitirdim.Sabah 11 de uyanma,beşe kadar yaylanma sonrada deniz,sahil,kum,güneş sadece bunu yaptık üç gün boyunca.Dmr sıpası denize gider gitmez Mert'i ıslatmaya başlıyor hatta aştı kendini adama çamur banyosu bile yaptırdı.Arkadaş buldu denizde çok güzel oynadılar birbirlerinin oyuncaklarıyla oynadılar paylaşım vardı paylaşım uzun zamandan sonra...




Özgürlüğün doruklarındaydı anane bir yandan,dede öbür yandan şımarttıkça şımarttılar tutabilene aşkolsun.Dedesiyle ortak birşeyler yapmaya bayılıyor.tamir yaptılar,



bahçeden sebze topladılar,
















Dillendikçe tatlı oluyor bu kuzu,bir de hapşurma efekti yapıyor ki gülmekten kırılıyoruz,kendi de gülüyor sonra ballı kaymaklı dondurmam benim birde beni annem diye çağırması yokmu!içimin eridiğini hissediyorum.

Hiç yorum yok: