6 Temmuz 2011 Çarşamba



Cep telefonundan çekildiği için epey kötü bir video...

Bütün gece babasının gitarını elinden bırakmadı DMR,bizi hayretlere düşürdü.o parmak hareketleri görülmeye değerdi,sevgili çoşunca bize çalar ama DMR pek oralı olmazdı.Büyüyor ve algıları değişiyor olacak.Bir yandan parmaklar gitar üzerinde gidip gelirken diğer yandan da şarkı söylüyor.babasına çekmiş olacak,benim hiç öyle becerilerim yoktur.Dansla da arası çok iyi,özellikle Zeybek en favorisi diyebiliriz.Şu sıralar Pepee çizgifilmindede sürekli yöresel oyunlar gösteriliyor bu yüzden daha biri ilgisini çekiyor farkediyorum.Hele bi Po Poptur Ceyn Popirap.......... diyeyim.kafa sallanıyor ayaklar öne arkaya.bayılıyorr.Bu durumu farketmişken yönlendirme yapmalıyım,en kısa zamanda ilgili yerlere başvuracağım.Benim hiç yok dedim ya,olsun isterdim.Belki ailem yönlendirmedi belkide içimde yoktu bilemiyorum çöp adamım bile güzel olmaz,bir kayıt esnasında sesimi duyduğumda onun ben olduğuna bile inanamıştım ama Dmr'deki bu azmi ve zevki görüyorum.Sıkılınca amacını aşsada Bknz.video!!

Geçen hafta okula gitmek istemedi,hatta kendini yerlere çarptı okula girmemek için,nedeni yok.2 yaş sendromunu köküne kadar yaşıyoruz.Bütün sakinliğimize rağmen sırtımda 5 cm.uzunluğunda tırnağınla yaptığı bir çizik,alnımda dün arabasıyla vurduğu birde mor'um var.Bunun yanlış olduğunu,biraz ayrı odalarda takılmamız gerektiğini,canım yandığı için onunla ilgilenemeyeceğimi söylüyorum.iki dakika sonra boynumu,kollarımı öpüyor,bir yere kadar yüzvermiyorum sonra bu yılışıklığına kanıyorum ama çok tatlı oluyor.Hem döverim hem severim misali oynuyor benimle!

Bu hafta okula gitmelerde sorunumuz yok,Dmr'le yok daha doğrusu babamız daha sorunlu bu hafta,çocuğu okula bırakırken gitme baba dediği için günü bombok geçiyormuş.Birazda ben bırakmalıymışım ki ne kadar zor oluyormuş görmeliymişim.Tripcan'ın babası Kaprisgül!

Haftasonunu iple çekiyorum annem&babam beni bekler,deniz bekler,kum bekler,bahçe bekler,mis gibi hava bekler,balıklar bekler az kaldı çok az...

Hiç yorum yok: