28 Ağustos 2011 Pazar

vayyy başımıza gelenler...

İyileşmeyen bir oğlum,antiyotik düşmanı bir dr umuz olduğu için sürünüyoruz.Bu kreş ne menem birşeydir,daha kış gelmeden bütün virüsler hücuma başladı bebelere,duru'muzda hasta.Cuma sabah boğaz kültürü vermek üzere yollara düştük karşıyaka istikametine,polikliniğin önünden U dönüşü yapmak yasak,ama biz hastayız bir seferlik olur diyerek dönmeye başlamak üzere iken acı bir fren ama nasıl volume yüksek,oysa bakındım bir araba çok uzaktaydıı nasıl geldi ses kesildi,aynadan baktım araba yanımda birşeyler söylüyor,hani böyle sapıkımsı tipler vardır ya aynı onlardan.Salakmısın diyorum gitsene sağdan,gerzek oda bana birşey söylüyor yasak bilmemne derken bir araba arkamda duruyor,içinde 2 genç,yanımdaki adamla kavgaya tutuşuyorlar,ne sıkıştırıyorsun bayanı falan diye oda karşılık verince oracıkta ümüğünü sıkıyor birisi,diğeri abla sen git çocuğun var diyor peki diyerek uzaklaşıyorum polikliniğe giriyorum ama gözüm orda yaka paça arabasına bindirip gönderiyorlar,neyse boğaz kültürünü vererek Dmr'i de işyerime götürüyorum.2 saat oynadıktan sonra beni masama oturtmayarak kudurdukça kuduruyor,çalışma arkadaşlarımda şımartınca off değme keyfine,kudurdukça kuduruyor.Çikolatalar,kekler pastalar havada uçuşuyorr,bende yararlanıyorum tabi..Masama oturmak ne mümkün,sen git diyor oraya otur burası benim.Tazminatımı istiyorum ama vermiyor.Uyku vakti geldi napsak?2 sandalyeyi birleştiriyorum ayağımda sallıyorum ve uyuyor.3 Saat aralıksız uyuyor o rahatsız yerde,,sonra babamız bizi gelip alıyor ve 9 gün tatile doğru kucak açıyoruz..Herkese İyi Bayramlar,İyi Tatiller...

Hiç yorum yok: