6 Ekim 2011 Perşembe

asi ve asabiyim ben!

Rastgele zamanlarda söylediğim kuzum,ördekim,köpüşüm (pepeeden), maymuşum (pepeeden) sıpam benzetmelerine her seferinde olduğu gibi,

Ben;
köpüş deeeeeeeeeeğil, demir şahin
maymuş deeeeeeeeeeğil, demir şahin
ördek_im  deeeeeeeeeeğil, demir şahin
kuzum deeeeeeeeeeğil, demir şahin diye sinirleniyor, çok çabuk büyüme havalarına girenlerden çıktı benim oğlan, ama bana nedense,

Dün öğretmeninle konuşuyoruz, yardımcı öğretmeni Rukiye sırtını kaşıyarak uyutuyormuş bunu,
esas öğretmeni Şermin'e hergün yemek vakti yanındaki sandalyeyi ayırıyormuş,

centilmenliğe bakarmısınız? ele yavuz bana hırsız mı derler ne derler çok gıcığım!!

Her kipaya gittiğimizde
Bölüm-1
vol.29876789 oyuncak araba istiyor hemde en pahalılarından ,bende sürekli en ucuzuna yönlendiriyorum pek tabi kolay olmuyor bu bazen saatler sürüyor ,
ya lanet olsun al.1000000 milyonuncu arabanı da al, araba koleksiyonuna bunu da ekle diyorsun,
yada gücün ve enerjin yerindeyse bin tane yönlendirme yapabilirsin,
iyi hissediyordum ki kendimi 2.şıkka yöneldim sanıyorum baloncuk yapan zımbırtı varya ahaa onu kaktırdım..
5.dk sında ikisini de dökmeyi başardı,Dmr'le kasa muhabbeti ayrı muamma şöyle ki,
Evin ihtiyacı olan şeyler sırayla kasada okunurken tam torbaya koyarken bunu almayalım'lar başlıyor.
Deterjan ko..ma onu bırak (Merte söylüyor)
Kıyma (Yemicem ko..maa)
Süt (alma içmiyom)
Her türlü gıda temizlik malzemesine antipatisi var yorumu da...

Bölüm-2
Alışveriş bitti alabildiğince gözden kaybolana kadar kaçıyor o kıçım ikiye değil,on beşe ayrılsa kesinlikle duymuyor.yine aynısı bende peşinden koşuyorum.o önde ben arkada herkesin bize bakması pek te hoşuma gitmiyor açıkçası eti butu yerinde ölçüleri beşer okka fazla bi kadının yani benim koşmam çok sinir bozucu kendimce.Neyse ben bunu tuttum ya ama nasıl sinirliyim şeytana uyup parçalayabilirim o derece,bir daha kaçarsan senin peşinden koşmayacağım,kaçma annecim kaybolursun ya bizi bulamazsan çok ağlarsın falan derken,kucağıma aldığım için okkalı bir tokat yiyorum.Sinir katsayımın kaç olduğunu anlatsam yetmez.Senin poponu ısırayım ozaman birdaha kaçmazsın diyorum bozuntuya vermeden gülümseyerek.Azıcık ısırıyorum, gülüyor hemde nasıl oyun sandı!!!Ulan ölüyorum burda seni gerçekten ısırmamak için:)

Bölüm-3
Caillou okulda ,konu gölgemiz,öğle saatinde şurda olur,akşamüstü şurda,
Öğretmen bağırır; çocuklar Gölgemiz öğle vakti nerde olur?
Demir; sağ ayağının yanını göstererek burda der,
Öğretmen çocuklar dışarı çıkıp görelimmi bunu ?
Demir, evetttttttt ,anne ben oraya gitçem
Haydaaaaaaaaaaa bir saat dil döktükten sonra,aklına her geldiğinde oraya gitçem diye ağlayarak konu kapatılmaz.

Bölüm-4
Mert sen okula gelme biz annemle gidiyoz.
Mert sen git biz annemle pepee izliyozz
Mert arabayı sen sümeee,annem süsünnnnn
Mert biz bakkala gidiyozz

Mertten yorum,Sanki asker arkadaşıyım...

Hiç yorum yok: