27 Ekim 2011 Perşembe

tatli annem..

Ben onun tatlii annesiymişim,kuzum benim,okul yoluna giden bahçelerin içinden geçen gizli bir yol bulduk,hergün orada araba kullanıyor,usta oldu söyleyim,sağ ve solu öğrendi bu sayede vites bile değiştiriyor babasının yardımı ile,hızlı çıktı çok..

Bir de her sabah o kavşakta en az 1,en çok 7 polis arabası duruyor,sanırım kahvaltı yapıyorlar.Bugün yanlarından geçerken 1-2-3-4 baba döt :)) tane poliş ağabası var...dedi.doğru saydı ne mutlu bize.pek hoşumuza gitti doğrusu..

Geçen haftalarda epey kriz anlarımız oldu atlatmakta zorlandığımız,yönlendirilemeyen sabit bir oğlum var.Mesela dedesini görmek istedi haftasonu kafkaf krizi tutar genelde gideriz,ama Deniz hasta ve dedesinde olduğu için gidemedi aman bize bulaşmasın vay bizim halimize,bir ara halası sen evine git sonra gelirsin diyecekti babamız vazgeçtik,teyzesine götürdük kuzenleriyle tepişmekten unuttu,ama gece tam uyuyacakken yine tutturdu dedem dedem diye....

Mola vermek demode kaldı kesmiyor artık bizimkini,bana caillou yu getirmiş;
d: anne bu beni üzüyor mola verelim
Mel:?
d: yerinden kalkmasın düşünsün
Mel:? yani ne desem bilemedim?

Dün okulumuzda Cumhuriyet bayramı balosu vardı.çok eğlendi sanırım ben işten dönünce elinde TÜRK Bayrağı ve kendi yaptığı kartondan sim süslemeli ve ortasında 29 Ekim Cumhuriyet Bayramınız kutlu olsun yazılı bir çiçek verdi ve bana dedi ki
Anne ben Askerim bak,evet ailece baktık,
sağ eli alnında asker gibi yürüyor çok gururlandım hüngür hüngür ağladım,hafızamdan silinmeyen 24 şehit geldi aklıma ve daha niceleri,allah'ım ailelerine sabır versin.

Hiç yorum yok: