10 Ekim 2011 Pazartesi






Giriş Gelişme Sonuç!

Altta kalanın canı çıksın misali vayy ablamın haline!!

mikrofunu aldı eline elinden alabilene aşkolsun,

Arı vız vız vız'dan tut da,Ali babanın çiftliğine kadar,haa bide tuttu fılattı kabimiiiiiii diye solo  perferması görülmeye değerdi.

Cumartesi sabahı bakıyor ki ben işe gitmiyorum o okula gitmiyor,kafkaf dedeme Gidiyoş mu? diye başlıyor.
Görüşeceksek ne ala,yok görüşemiyorsak yandık..Allahtan geldi dedesi, dedesini gördüğü an ki sevincini görmek lazım,böyle bir aşk yok!Çığlık Çığlığa! Huyu da benziyor, tipi de ya çok düşkün !!

Babasına çalışma arkadaşlarından biri kasa ile pembe domates getirmiş bayılırım,tek sevdiğim o'dur.Demir'de bayılır.Eşit parçalarda aile bireylerine paylaştırdık.Ablamın alacağı torbayı kesinlikle vermiyor,nasıl ağlıyor o domates benim diye,kendini yerden yere attı,vermemek için başardı da! pinti mi paylaşmıyor mu bilmem? bana hiç yapmıyor ama benden hariç kimseye iğnesini vermez,iki yıl annemin elinde büyüdü kadın bir fındık ister hayatta vermez..dedesi mandalina almış ver demiş soyayım yok demiş,aaa verdim ya dedem eline nerde diyomuş pipimde diyormuş,babam nasıl gülerek anlatıyorr pek hoşuna gitmiş...çok fırlama bu yaaa deyip duruyor.

Gece bir ara tuvalete kalktım,arkamdan bir çığlık,İSİĞİ kapaaaaaaaaaaa (ışığı kapa) nasıl sinirlendiyse ışığa:)) anası kılıklı asla ışık olmayacak uyuyamaz yoksa,

Mert; Noldu
ben: yok birşey ışıktan rahatsız oldu
Mert; korktum ya ne biçim bağırıyooo
Mert; horrrrrrrrr horrrrrrrrrrr...
:) :)


Hiç yorum yok: