14 Ocak 2011 Cuma

MRT HASTA!!

Babamız iki gündür keyifsiz.Ateşi var,boğazları acıyor.bademciklerinde kronik bir durum olduğu için yine ona yorduk.Kendisini kuş sütüyle besleyip ayrı odalarda takıldık.Malum kuzuma geçmesin diye;bu arada bu iki gündür kuzuyla birlikte uyuyoruz nasıl keyifli anlatamam.

Sabah babayı uyandırmaya çalıştım ama olmadı beni duymuyor gibiydi baktım yastıkta ''kan'' o an ömrümün 10 yılı gitmiştir kesin.Kulağından geliyormuş kan,nasıl koyu ve akar tarzda anlatamam.''duymuyorum''demezmi?şok halinde ne yapacağımı bilemeden acil çıktık evden hastaneye.Acil olduğundan hemen baktılar.Çok aşırı derecede orta kulak iltihabı geçiriyormuş,boğazı berbat durumdaymış,beş gün yatacakmış,duymaması da gayet normalmiş, bir torba ilaçla gönderdiler bizi.

Bir an önce iyileşmesini, artık kış mevsiminin geldiğini ve kazak giyilmesi gerektiğini anlamasını umuyorum.

Sağlıcakla Kalın,

2 yorum:

Fatma dedi ki...

Çok geçmiş olsun, korkuttunuz beni kan değince:( İlaçları zamanında kullansın aman! Ciddi bir rahatsızlık.

MELTEM dedi ki...

Bende çok korktum FADİŞ ne yapacağımı bilemedim.zaten tutulmam çok meşhurdur:)
teşekkür ederim.