4 Ocak 2011 Salı

VAR MI AŞKTAN ÖTE!!!

                                                                                                      



Doğduğu an itibarıyla gerçek AŞK bu dedim!Daha da doğrusu 3 kelimeye sığmaz nasıl bir duygu diye adlandıramıyorum hala!O kadar seviyorum ki,o kadar heyecanlanıyorum ki anlatamam.Ona yaptığım hiçbirşey yormuyor beni,10-15 dk. fazla uyuduğu zaman kurtlanıyorum resmen özlüyorum,hemen yanına gidip öpüyorum sıkıştırıyorum bazen kıyamaz anıma geliyor öylece bakıyorum izliyorum uyumasını; her sabah kalktığımda odamıza yayılan mis kokusunu çekiyorum içime,başım dönüyor evet evet başımı döndürüyor.                                                        
                                                      Allah'ıma binlerce şükürler olsun evlat sahibi oldum bu muhteşem tarifsiz duyguyu yaşattı bana,milat oldu bizim için DemiR önce ve sonra diye..

Bazen düşünüyorum okumak için evden ayrıldığını,uzak bir şehirde yaşamak istediğini,evlendiğini yani benim yanımda olmadığı zamanları,hemen kafamı dağıtmaya çalışıyorum.Sanki kıskanıyorum oğlumu,Sanki paylaşamıyorum,Sanki kötü kaynana olacağım,ama sanki iyi Babane olacağım.

Ahh diyorum sonrasında kendi kendime yaşlı bakımı ilgisi sevgisi,evlat ilgi ve sevgisi gibi olamaz.böhüüüüüüüüüüüüü gene üzüldüm bak!!Hayatın gerçekleri acı!

Bir başka gerçek daha var ki çocuktan sonra Eş'LER ihmal ediliyor kendi hayatlarına bırakılıyor,çocuklar evlendirilince Eş'LER geri alınıyor hahahha:))Yani bu da gerçek ama acı değil!!:))
Koca kişisi SENİDE ÇOK SEVİYORUM AMAAAA,,,,,
Oğlumun tadı kimse de yok be!!


Yavruuuuuuuuum o dudakları yirim yirim..


2 yorum:

Serpil dedi ki...

evet AŞK'ın bu boyutuyla da tanıştık ufaklıklar hayatımıza girince:) Ne mutlu bize!

ŞEKER dedi ki...

annesi çok yakışıklı bu oğlan ya. ben de çok şükrediyorum iyi ki anne olup da bu duyguyu yaşayabilmişim. Allah hak eden herkese evlat versin.