31 Ocak 2011 Pazartesi

nostalciii...



Untitled from meltemdemir on Vimeo.

Dün oğlum 09:30 gibi uyudu.Bende bilgisayarda eski resimlere bakıyordum bu videoyu gördüm uzun zamandır görmemiştim.2 yaşa 1 ay kala nostalji oldu bana.Yüzünün şekillenmeye başladığı bir zamandı 6 ay civarındaydı.O an okadar ağlamıştım ki oğlumu görünce,içimin kıpırtısını ve sürekli bana dokunması beni çok duygulandırmıştı tarif edemem.2 yaşına girecek zaman ne çabuk geçiyor anlayamıyorum,bu kadar hızlı büyümesini istemiyorum.gelişimini  sindire sindire geçirmek istiyorum.çalışıyorum diye mi böyle hızlı geçiyor yoksa gerçekten doğan büyüyor ifadesi doğrumu?

Ben oğluma deli oluyorummmmmmmmmm çok seviyorummmm çokkkkkkk........

2 yorum:

Fatma dedi ki...

Yakışıklı oğlan, anne karnında belliymiş canım:) Çabuk büyüyorlar değil mi? Biz de 18 şubatta kutlayacağız iki yaşını.

MELTEM dedi ki...

nice yıllarınız olsun inşallah.az kalmış bayağı sizinki..