28 Şubat 2011 Pazartesi

CEMREM

Cemrem güzel kızım,kızıl bombam,beyaz kaymağım,afroditim yeni lakabı hürrem olan lokumum..


Her çocuk ailesine bir lütuftur ama Cemre bize çok zor bir dönemden geçerken geldi.Allah yolladı derler ya aynen öyle?Ablam hamileyken Eniştemin ..... olduğu ortaya çıktı ve kısa bir süre içerisinde aldı gitti onu(ayrıntıya girmeyeceğim).Herkes yanarken o kızıl saçlarıyla tostoparlak tipiyle bizi hayata bağladı. Elbette hayat devam edecekti ama zorlu bir süreçti.Allah eniştemi aldı,yerine Cemreyi verdi gibi birşey oldu.
(Yanlış cümleyse affola.)
Çok yaramaz bir okadar zeki bir okadar güzeldir kendileri,Kendini çok beğenir hatta hiçbir kızıl onun gibi güzel değildir,kızılların içinden en güzel odur.Esmerlerden hiç hoşlanmaz ona göre 2.ci sınıf vatandaştır esmer insanlar.Demir doğduğunda saçları simsiyahtı '' Cemreden öykkkk kara buu ''sevmem demesini hiç unutmayız ailece.Demir beyazlamaya başlayınca kendini Demire rakip gören Cemre bu sefer; o mu beyaz ben mi?gibi sorularla hepimiz bayıltmıştır.Çocuğum okadar beyazlar ki bir türlü karalamayaz bu sefer de;az esmer demi,birazcık yani demeler başlar,en sonunda kabullenir ama yinede kendinden beyaz kimse yoktur.herkes cemreden az biraz esmerdir.
Okadar pratiktir zekası hayran kalırsınız,örnek;4 yaşlarında konuşma yarım yamalak ,yaramazlık yaptığında anneannesini kızdırdığında,ananesi söylendiğinde babasının resmini göstererek babam öldü öldü diyerek ananesini hüngür hüngür ağlatan bir çocuktur kendisi.hazır cevaptır altta kalmaz.Sütü balsız içmez,evde bal olmasın bütün apartman komşularını gezer tek tek bal arar.Özgüveni çok yüksektir,korkusuzdur.Ablasıyla hiç geçinememelerine rağmen ablasına iğne vurulurken hemşireye saldıracak kadar içinden sever,aynı ablamla biz gibi:))
Cemre bana benzer, genelde de bana benzetirler tip ve huy olarak hatta kendi oğlundan daha çok sana benziyor diyen bile var.bende bu durumdan çok memnunum.İlkokula başladığı bu yıl oldukça disiplinli olduğunu gördük.Dersler cumadan bitiyor asla cumartesiye kalmaz,gün aşırı banyo yapılıyor,okumayı oldukça söktü,sökerkende hepimizi gülmekten kırdı geçirdi.

Bugün doğumgünü prensesimin Allahtan uzun ömür, sağlık, mutluluk, başarı diliyorum.Herşeyin gönlünce olmasını istiyorum.Cemremde Cansumda benim herşeyim,oğlumdan ayıramam asla.Sizi çok seviyorum.

2 yorum:

kuzunun annesi dedi ki...

Nice yıllara kızıl bombaya , hakaten çok şeker tatlı bir kız . Allah ona uzun , saglıklı , mutlu bir ömür versin , öp yerime..

Fatma dedi ki...

Allah sağlıklı, mutlu uzun ömürler nasip etsin, sevdikleriyle birlikte inşallah:)