17 Şubat 2011 Perşembe

iki ara bir dere...

nereden başlasam bilemiyorum,okadar yoğun,gergin,mutlu,mağdur,asabi bir hafta geçiriyorum ki anlatamam.

-Haftasonu, ailesi Merte doğumgünü hazırlamış yedik içtik ohh ohh,dedelerin evin önünden metro geçiyor,bu durumu oyun haline getirmiş olan insan yavrusu birmilyononbeşbinbeşyüzkere dedesini geldi diye kaldırıyor,el sallıyor falan falan...

-Selma Teyzecim gene yemekleri döktürmüş yine ordayız,bir kere de bize gelseler ya yok alışmışız gitmeye..olur da yüzsüzlük bu kadar olmaz yani haha...İnsan yavrusu Cansu&Cemre&Yiğit ve Ceylin arasından serpilip egemenliğini ilan ediyor..Herkesin evinin Temel Reisi (yaww bu çocuk bizimle fena oynuyor,bizi bırak sülaleye falan açıldı o derece)

-Sevgililer Günü HİÇ KUTLAMAYIZ,BİZE HERGÜN SEVGİLİLER GÜNÜ,HİÇ İNANMAYIZ DERİM.Ama hediye gelmezse bozulurum acayip tipimdir haa..Neyse Sevgili biliyor ruh halimi de hem kendi adına,hem kuzu adına gül yaptırmış bana.CANIMM Seviyorum Seni ehuheheh:))

-İşyeri çok yoğun ,aslında bu sıra iş olmaması lazım ama
15 Beygir gücünde çalıştım bu hafta,programcılar burda oturup yazılım yapmama az kaldı ek gelir fenada fikir değil.Eve gidince tüm yorgunluğumu unutuyorum.Demir o kadar çok konuşuyorki birden konuşmaya başladı.Birden pat diye.

-Sevgilinin gerçek doğumgünüsü ama doğumgünü sahibi yok çalışıyor,Herşey hazır oysa,Demir uyumasın diye şebekliğim hat safhadaydı.Doğumgünü çocuğu geldi,pasta keseceğiz kesmesine ammma velakin
Mert mumu yakar,
Demir söndürür,
Mert Yakar,
Demir Söndürür,
Mert Yakar,gerilmeye başlar bakışlar değişir...
Demir üfler,bakar Mert sıkılıyo ağlayacağım tüyoları verir.
Mert Yakar bu son Babacım der,
Demir üfler,
Mert yakmaz........
Demir böhüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüü..........


sAĞLICAKLA kALIN....

1 yorum:

Fatma dedi ki...

Oluyor bazen böyle hayal kırıklığı, o kadar hazırlanırsın ama gidilmez, gidilemez.