9 Şubat 2011 Çarşamba

Derya kuzusu buuuuuuuuuuuu,bal dudak buuuuuuu.........

Ablam dün akşam bizi maaile yemeğe çağırdı.Epey bir kalabalıktık yani.Zaten kendimiz sekiz ediyoruz,iki de misafir on eder:)
Volume en sonda ananem isyanda,annemle yengem gülme krizinde..Bir arada ablamın yeterrrrrrrrr diye bağırdığını hatırlıyorum.
Demir'in dili çözüldü çözülmek ne kelime hiç susmuyor desem?Babasına çekmiş diyeceğim olmayacak:)))
Sürekli birşeyleri fırlattı durdu akşam,ablamın Hayır'ları hak getire inadına yapar,babasına çekmiş diyeceğim bu sefer olur:)
Bakın sesli söylemeyin,yüz hizasına gelerek yapmaması gerektiğini anlatın,çok akıllı, o dilden anlar diyorum.
Arka fonda;

PUHAHAHHAHA HAHAHHAHA diye gülmeler..
Uğraşmak istemiyorum................................Kelimeler anlamını yitiriyor,şimdi ne desem boş.
YIK ÇOCUM BÜTÜN EVİ HAKETTİ BUNLAR DİYORUM:)))

Demir'in son 4 aydır kilo alışının 500 gramı geçmemesinden kaynaklı 4 aydır sinir bozukluğum bu hafta son buluyor.Dün akşam yemeği menüsü;

3 kılçıksız sardalya,
3-4 kalamar
yarım levrek,
bir kase pilav+salata
**gecenin ilerleyen saatlerinde +pasta+muz= ...Maşallah deyin.Kırk takla attım aylardır bir lokma yemesi için.Yemeyen çocuk kadar zor birşey yoktur.


Gelelim gecenin anlam ve önemine ablama giderken pasta alalım dedim Sevgili'ye,
Demir,Cansu,Cemre çikolatalı pasta hastası..Benim bıdık zaten kızlar ne yaparsa aynını yapmaya özen gösterir.3 tanede mum temsili!

Pasta mutfaktan salona masa üstüne koyulana kadar üfledi çocuğum yazıkkk:)


 
 


Babam çok güzel birşey söyledi akşam;
Yaşam enerjim bu çocuklardan geliyor.(Demir,Cansu ve Cemre)
Oysa en çok beni severdi dermişim,ne güzel bir cümle kurdu.nasıl bir aşk değilmi?evlat sevgisi,onun evladının sevgisi torun sevgisi,Allah banada oğlumun çocuğunu göstersin inşallah?
Evlenmesini istersem?Demir'i evlendirMEYECEğime dair iddialar var çünkü:))))))

Sağlıcakla Kalın,Şu sıralar özellikle bebeler.....




Hiç yorum yok: