bu hafta izinliyim.Demir okullu oldu malum,Pazartesi günü yazıldık o gün okuldan alamadık,ohh dedim en azından sevdi ağlamayacak.Sevmesi için çok neden var bir kere okulumuz tık kreş değil 6 yıldızlı otel desek daha doğru olacak. yanılmışım yirmi milyon yıldızlıda olsa illede anam babam!!.2 gün bir saat kalmamıza rağmen girerken ağlıyor çıkana kadar.bugün kustu ağlamaktan,ben yengeç o balık..o sınıfında ben dışarıda ağladık durduk.alışır diyor psikolog o kadar gaddar olamıyorum malesef kusura bakmayın dedim.bir an içimden alıp kaçmak gelmedi değil ama.ya sonra?
evlat söz konusu olunca diğer herşey teferruat,vatan için söylenirdi ama bize uyuyor şu sıra,allahtan kendime sabır,oğluma daha çok sabır diliyorum.
annem bizi toparlayanmış,ne çok yoruluyormuş Demirle bu izin günlerimde daha iyi anladım bunu.evi ne kadar temizlesem toplasamda anneminki gibi olmuyor,yemeğin birini yapsam diğerini yapamıyorum.ütüler birikti giyeceklerimi giyemez oldum.annecim seninm hakkını ödeyemem bir an önce sağlığına kavuşursun inşallah,sensiz hiçim hiç…
yorgunum dostlarım yorgunum yorgun….