14 Mart 2011 Pazartesi

------------


Söylemiştim ya zaten zor günleri geçirmedik henüz,annemin salı yada çarşamba ilaçlı stent ve balon operasyonu var.kapakçıktaki problem kronik zaten,dr'a büyük iş düşüyor.damarları düzeltirken kapakçığı etkilememek durumunda allah yardım etsin hem anneme hem dr'una.

Bugün işteyim yarın ve diğer günler burda olamayacağım.Demir'im okula alışma döneminde epey zorlanıyor yavrum otoparka girer girmez ağlamaya başlıyor uyanık.Annemde tutturmuş önümüzdeki  kış geçirseydim kalp krizini diye,salya sümük ağlıyor.Demirle yapışık ikiz olduk.2 haftadır koala gibi tepemden inmiyor,gece uykusunda bile anneeee anneeee anneee diye yanındamıyım diye kontrol ediyor.Psikolojik olarak etkilendi ayrılma korkusu sardı kuzumu.bUGün babam götürüyor ablamla birlikte; psikolog öğretmen daha iyi olabilir yada olmayabilir dedi zaten iki seçenek var bee kadın göricizzz..Çok acayip gerginim saracak,çatacak insan arıyorum daraldım bunaldım,şu lanet günler geçsin istiyorum,gözümü kapatayım Haziran ayında olalım,annem düzelmiş ayakta sapasağlam,Demir okula alışmış güle oynaya gidiyor olsun yarebbim!

İnsanın düzeni birden tepetaklak gelirmi geliyormuş işte,allah beterinden korusun.


Cumartesi günü Ela kuzusu bizdeydi,iki haftanın en güzel günüydü Demir paylaşım sorunu yaşadı Elayla; hiçbir oyuncağını vermek istemedi,yüzüne bakmadığı oyuncaklar kıymete bindi. Ama gideceklerine yakın arkasından sarıldı Ela'ya buldu etli butlu kızı tabii:))çok tatlı allah ana babasına bağışlasın:)


                                      

Hiç yorum yok: