28 Mart 2011 Pazartesi

şımarık cüce!!

Kreş bilmem kaçıncı gün saymıyorum ki artık,Demir alıştı kreşe epey alıştı ki,eve gelir gelmez başlıyor atti attii diye,evlerde duramaz oldu bizim sokak kedisi..Cuma günü öğretmeni anneme geçmiş olsun demek için aradı,hoş annem ameliyat olamadı yaa!''Şuan tam karşımda ben sizinle konuşmaya geldim bana bakıp öpücük atıyor'' demezmi ört-men ,bir sürü değişik geneli kıskançlık ve benzeri durumları o saniyeler içinde yaşadım.Demir çok iyi bugün sınıfta bize oynadı.AAAA nasıl olur cüceye bak sen!
Birde bugünlerde anne krizi peydah oldu eyvahki ne eyvah!uykusundan kalkıp anneeeeeeee diye haykırıyor.Ne oldu annecim diye kalkıyorum birgün kekeme olacağım bu yüzden söylemişmiydim.ödüm kopuyor  çünkü uyku anında!Ses yok,rüya gördü diyerek,bir kere de baba de be çocum diyerek,baba bir kere de ağlamasına sen kalk be diye diye homurdanarak uyuyorum.
ne laftan anlar oldu ,ne sözden evdeki bütün kumandaları kafamıza geçiriyor,hele bir sinirlensin oyuncaklarını falan fırlatıyor o derece
DOUBLE TERİB VELET ,genellikle sakinim babamızıda sakin olmaya çağırıyorum,
Ben:Mert Demir bugün gergin sakın kızmaa sinirleri bozuk herhalde!!
Mert: Şaka mI?
Ben: Tabiki değil,ergenlik dönemi gibi yani!
Mert: Kitapta öyle mi diyor?
Ben: Herhalde sende baksan biraz anlarsın?
Mert: Gel babaam güreşelim haahuhahahuu.................
Demir kendine gelir,tadından yenmez.Mertin havalarından geçilmez.Oku Oku sen o saçma sapan şeyleri sosyetik hatun!
Ben: Dumur!!
-Ayşegülün kızı oldu!yani oğlumun baldızı doğdu.Malum gelinimiz Ceylo!Mevlüte gittik.Prenses gibiydi Selin! beş tane kız bebesi vardı ammaa Demir hiçbirinle ilgilenmedi,oynamadı tek derdi ceylonun ağabaşıydı (araba) çok cool erkeğim benim.

işte selin bebesi!


işte bizim gelin!
bu da kaynana ve esas oğlan:))

Sevgiler...

Hiç yorum yok: