18 Mart 2011 Cuma

kreş part 10.gün



kreşte ikinci haftamız bitti,geçen haftaya göre nispeten daha iyi.Sadece salı günü götürdüm bu hafta diğer günler babam ve ablam dönüşümlü götürdü.ben götürdüğüm günler ayrılırken ayrılma şiddeti daha çok oluyormuş diye,sayın psikolog hanım alışma süresinin benimle zor olacağını söyledi.kibarca siz gelmeyin dedi  yani eyvallah eyvallahta bende alışsın istiyorum alışmasın istemiyorum zaten.....kreşten acayip memnunum demirin hareketleri okadar değişti ki bu hafta büyüdü sanki...benim için tek dezavantajı var o da gün içerisinde iki aramadan sonra birdaha aramaya utanıyorum (inanmazsınız ama gerçekten:))

salı günü demiri almaya gittiğimde önce uzaktan izlemeyi talep ettim mecbur kabul ettiler hihi.))demir bahçede akülü motora binmiş,yanındada 4-5 yaş grubu olmalı bir çocuğu yakasından çekiştiriyor,ayakları yetişmiyor malum daha soğan cücüğünün;çocuktan bir isyan kopuyor;
Öğretmenim sıkıldım ittirmek istemiyorum artık diye ...şaşırdım velet adam kullanmayıda öğrenmiş.
Bilen bilir oğlum epey düşkündür bana,kapıda beni görünce gözlerindeki ışığı görmek çok duygusal bir an oluyor benim için,içime sokasım geliyor çok seviyorum kuzumu.

kuzunun uyku düzeni sabah 9:00,akşam:22:00 oldu 2 saat öğle uykusuda var tabiki.yemeğini kendi yemek istiyor artık seve seve veriyoruz biraz zıçıyor evin içine ama helal olsun..bugün geldiğinde jimnastik yapıyordu bize anladık okulda öğreniyor birşeyler,sonradan çantasından haftalık faaliyetleri çıktı meğer gerçekten jimnastik ve yoga günüymş bugün.YİRİM YİR.

Dün okuldan öğretmeni not göndermiş.yarın mutlaka siyah giydirin diye.yani çocuğa siyah hiçbirşey almamışım doğal olarak el kadar bebenin siyahla ne işi olur demişimdir muhtemelen.Ben notu gördüğümde saat 22 olmuştu.apar topar agoraya gittik ilk bulduğumuz siyah sweati aldık.
İçimden de söyleniyorum  ayin mi yapacaklar ne siyahı  satanistlermi nedir diye diye...
Bugünki notla siyah konusunda aydınlanıyorum bu ay renklerden siyahın ayıymış ne güzel bir etkinlik renkleri tanıyorlar.aylar oldu renkleri öğreneli neyseeeeeee:))Her ay bir rengi işleyip ve giyinip o rengin partisini yapıyorlarmış süper yaa akılllıca.Eve geldiğimde cücük bu haldeydi yidim yidim yuddum..

Sağlıcakla Kalın,

Hiç yorum yok: